Z inspiracji Amazon Prime powstał Play360 – zestaw usług dodatkowych do standardowej oferty telekomunikacyjnej. Play liczy, że dla firmy jako dla operatora będzie to szansa na wzrost przychodów, a dla klientów wzrost satysfakcji z tego jak korzystają ze swoich smartfonów, mówi w rozmowie z ISBnews.tv/ISBtech członek zarządu operatora Bartosz Dobrzyński.
„Play 360 to jest zestaw usług który wprowadziliśmy do sprzedaży. Taki zestaw który składa się z paru elementów. Po pierwsze to jest ochrona telefonu przed zniszczeniem, które obejmuje wyświetlacz, jak i inne uszkodzenia w tym zalanie wodą morską. Do tego mamy zestaw usług przydatnych dla wielu klientów czyli Audiotekę, Legimi – książki w formie czytanej i formie do przeczytania na swoim telefonie bądź czytniku. Oprócz tego mamy ochronę Internetu czyli pakiet antywirusowy we współpracy z F-secure i nawigację również znaną z Play w postaci NaviExpert i priorytetowe połączenie do call center” – wymienił Dobrzyński.
„Nie ukrywam, że inspiracją dla tego produktu był Amazon Prime, czyli zestaw usług trochę z różnych dziedzin które zapakowany w jeden taki pakiet po prostu wygodny dla klienta i
bardzo korzystny cenowo. Jeśli chodzi o cenę to jest tak, że gdybyśmy kupowali poszczególne elementy oddzielnie to kosztują ok. 80 zł, a my sprzedajemy Play 360 już od 20 zł miesięcznie” – dodał członek zarządu Play.
Zaznaczył, że Play jest największym operatorem komórkowym w Polsce, więc liczy że wprowadzanie nowych usług innowacyjne które są potrzebne klientom umocni jego pozycję nr 1.
„W tradycyjnym obszarze komunikacji wydaje mi się że zrobiliśmy już bardzo wiele. Mamy nielimitowane połączenia SMS czy MMS, bardzo duże pakiety danych. Wydaje mi się więc, że konkurencja przenosi się właśnie na poziom tego jak korzystamy z telefonu, co jeszcze możemy w nim znaleźć, jak go ochronić. Liczymy więc na to że w Play360 będzie istotnym
elementem tego dlaczego klienci mają wybrać Playa” – stwierdził Dobrzyński.
W jego ocenie dla Play jako dla operatora będzie to szansa na wzrost przychodów, a dla klientów wzrost satysfakcji z tego „jak korzysta z urządzenia w którym może znaleźć wiele ciekawych rzeczy i które jest chronione”.
„Dookoła standardowych usług telekomunikacyjnych Play od dłuższego czasu oferuje na dostęp do rozrywki w postaci muzyki czyli Tidal, dużo robi jeśli chodzi o obszar rozrywki video czyli telewizja (Play Now, współpraca z serwisami takim jak HBO, ShowMax). Staramy się rozwinąć usługi Play właśnie w tym kierunku” – podsumował członek zarządu Play.