Czas na panie snajperki? O SGW Contracts z Markiem Tymińskim

epoint

Z perspektywy czasu muszę przyznać, że mieliśmy zbyt ambitne podejście co do skali i rozmachu projektu Sniper Ghost Warrior 3. To była bardzo kosztowna lekcja, z której wyciągnęliśmy odpowiednie wnioski, zadeklarował prezes CI Games Marek Tymiński. Deweloper poświęci dużo zaangażowania kontentowi związanemu z nową grą. Grafika towarzysząca pierwszym zwiastunom sugeruje, że gracze będą mogli wcielić się w kobiece postacie snajperów.

„Sniper Ghost Warrior Contracts będzie skoncentrowany na rozgrywce opartej na sandboxowych misjach dających dużą dozę swobody i pozostawiających graczom wiele decyzji do podjęcia. Jednocześnie zrezygnowaliśmy z typowej architektury otwartego świata. Sama gra będzie bardziej taktyczna i skupiona wokół doświadczenia snajperskiego.  Mam nadzieję, że między innymi dzięki wspomnianym rozwiązaniom, tytuł zachęci graczy do wielokrotnego przechodzenia poszczególnych misji oraz zapewni dobrą zabawę w trybie gry dla wielu graczy” – dodaje Tymiński.

CI Games ogłosił kolejną grę w taktycznej serii: Sniper Ghost Warrior Contracts. Najnowszy tytuł przeniesie graczy w surowe klimaty Syberii. Wprowadzi zupełnie nowy dla serii sposób rozgrywki – system kontraktów. Gra będzie posiadać zarówno tryb kampanii dla pojedynczego gracza jak i tryb gry wieloosobowej. Premiera tytułu planowana jest na rok 2019 i odbędzie się jednocześnie na platformach PC, PS4 oraz Xbox One.

Gra dostarczy rozgrywkę, opartą na misjach, z najlepszym systemem snajperskim studia. Jednocześnie CI Games zdecydowało o odejściu od architektury gry zbudowanej w otwartym świecie. W trybie kampanii, gracze wkroczą do świata kontraktów, które oferują jasny cel główny z ustalonym wynagrodzeniem, oraz dodatkowe zadania do wypełnienia, płatne w formie premii. Tytuł zaoferuje możliwość realizowania kontraktów w różny sposób i tym samym zarabiania na nich wielokrotnie.

„Nasz zespół jest zmotywowany i ciężko pracuje nad projektem najnowszej gry snajperskiej. Tym razem nie zaczynamy całkowicie od nowa. Bazujemy na tym co stworzyliśmy przy pracy nad poprzednią częścią serii, ulepszając jednocześnie poszczególne systemy. Dzięki temu zespół może dużo więcej czasu poświęcić na pracę nad kontentem związanym z nową grą” – informuje prezes CI Games.

SGW Contracts bazuje na bardziej rozwiniętym i nieco zmodyfikowanym systemie snajperskim, który fani marki dotychczas uznawali za jeden z najmocniejszych elementów tej serii. Studio przy nowym projekcie stawia na otwarte i reaktywne podejście przy projektowaniu map, które w większym stopniu nagradza taktyczność w wykonywaniu poszczególnych misji. Zespół zoptymalizował również silnik gry oraz zdecydowanie skrócił czas ładowania poszczególnych misji w nowym projekcie.