Cyberpunk 2077 został uhonorowany tytułem Most Wanted Game, a CD Projekt zakłada model dystrybucyjny swojej superprodukcji „z grubsza podobny” do „Wiedźmina 3”, zapowiada prezes Adam Kiciński.
Podczas 36. gali Golden Joystick Awards gra Cyberpunk 2077 zdobyła tytuł najbardziej wyczekiwanej przez graczy produkcji — Most Wanted Game.
2018 stanowi ważny rok dla gry Cyberpunk 2077. Tytuł był prezentowany przedstawicielom mediów podczas targów E3 i gamescom, udostępnione zostały również nowy zwiastun oraz prezentacja rozgrywki. Dotychczas gra otrzymała ponad 100 nagród.
Zespół tworzący produkcję z całego serca dziękuje wszystkim, którzy zagłosowali na grę Cyberpunk 2077 podczas Golden Joystick Awards, a także za całe dotychczasowe wsparcie — jesteście wielcy!
Prezes podkreślił, że model z Wiedźmina 3: Dziki Gon się znakomicie psrawdził, ale zastrzegł jednak, że „niekoniecznie” przy CP2077 będą wszyscy ci sami partnerzy co przy W3.
„Chcemy wybrać tych, którzy będą prowadzić najlepszą sprzedaż. Chcemy mieć najlepsze pokrycie i najlepszych partnerów” – powiedział Kiciński.
Wskazał, że aktualnie studio „wypełnia świat” „Cyberpunk 2077”, dopracowuje szereg elementów.
„Prace idą wartko i zgodnie z planem. Przed nami superważny okres finiszowania. Chcemy wydać bardzo dopracowaną grę i rezerwujemy sobie na to trochę czasu„- zaznaczył Kiciński.
Ocenił, że udana premiera tytułu „Red Dead Redemption 2” pokazuje, że warto robić znakomite gry.
Bandai Namco i Warner już zakontraktowani
CD Projekt zawarł z firmą Bandai Namco Entertainment Europe umowę dystrybucyjną, której przedmiotem jest udzielenie Namco wyłącznej licencji na dystrybucję pudełkowej wersji gry „Cyberpunk 2077” w wersji na komputery PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One w 24 krajach Europy.
CD Projekt ma umowę z firmą Warner Bros. Home Entertainment Inc. na dystrybucję gry „Cyberpunk 2077” na obszarze obejmującym Stany Zjednoczone, Kanadę i Meksyk oraz ich terytoria zależne i stowarzyszone, w wersjach przeznaczonych na komputery PC oraz na konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Gwint polem bitwy i polem doświadczalnym
CD Projekt będzie pracował nadal nad grą „Gwint” jako strategicznym projektem biznesowym i polem doświadczalnym dla trybu multiplayer kolejnych projektów, poinformował prezes Adam Kiciński.
Według jego słów, zaangażowanie studia w „Gwinta” jest pełne i będzie pracować, aby parametry sięgały oczekiwań spółki.
W komentarzu do informacji, że „Wojna Krwi” sprzedaje się poniżej oczekiwań spółki prezes CD Projekt wskazał, iż tytuł „będzie dokładać się pozytywnie do wyników, ale spółka ma bardzo wysokie oczekiwania”. Nie wykluczył, że spółka może rozważyć kolejne wiedźmińskie opowieści.