T-Bull pracuje nad rozwojem trybu multiplayer i tytułów które mają być „lokomotywami” studia w 2019 roku. O planach dewelopera gier mobilnych w rozmowie z ISBnews.tv/ISBtech członek zarządu Damian Fijałkowski.
„Od kilku miesięcy jesteśmy notowani na głównym parkiecie GPW. Spółka ma stabilną pozycję. Realizujemy strategię, która opisana była w prospekcie emisyjnym. Stąd nowy tytuł, nad którym prace się rozpoczęły Jest to gra z gatunku MMO strategy” – mówi Fijałkowski.
Jak wskazuje, będzie to gra w której gracz będzie miał do czynienia z „bardzo rozbudowaną metą, bardzo głębokim kontentem”.
„Gracz dostanie do dyspozycji możliwość rozbudowy swojego ośrodka. Nie chcę zdradzać szczegółów, ale będziemy wszystkich informować jak postępują prace. Natomiast możemy obiecać, że będzie to gra na bardzo długie godziny” – dodał członek zarządu.
Z tematów, które spółka poruszała w prospekcie emisyjnym jednym z ważniejszych były rozwiązania związane z systemem multiplayer.
„To są rzeczy które się dzieją, mówiliśmy że pierwsza taka implementacja systemu pokaże się przy „Top Speed 2” i jest to tytuł, który jest przed nami. Wyszedł już w wersji beta, można go pobrać i zacząć już testować, ale my ciągle jesteśmy w trakcie rozwijania tego produktu. Dokładamy kolejne upgrade`y. Jeżeli ktoś pobierze tytuł i będzie na bieżąco śledził to będzie widział, że te upgrade`y pojawiają się bardzo często. Wprowadzamy nowe funkcjonalności, rozwijamy ten tytuł, czekamy na premierę. Multiplayer w tym tytule będzie dużo bardziej zaawansowany niż mieliśmy okazję to oglądać w pozostałych naszych grach” – zaznacza Fijałkowski.
Jeśli chodzi o obecność studia na rynku chińskim, to członek zarządu T-Bull podaje, że spółka wprowadza tam „kolejne elementy”.
„Możemy powiedzieć, że jest to dla nas nowy rynek. Walczymy, żeby był rynkiem jak największym, na razie jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych wyników. Pracujemy nad tym żeby co najmniej co druga osoba była wyposażona w grę z naszego studia” – wskazuje członek zarządu T-Bull.
Władze spółki były ponadto na kolejnym spotkaniu z Google w Warszawie w ramach cyklicznej imprezy Game Camp.
„To już 4 edycja tej imprezy. Bierzemy udział we wszystkich od samego początku, bardzo fajna integracja ludzi z polskiego gamedev, dużo wartościowej wiedzy jeśli chodzi o tworzenie aplikacji, monetyzowanie użytkowników, podchodzenie do wszystkich okołogamingowych tematów. Czekamy na kolejną edycję” – stwierdza Fijałkowski.
Ponadto ocenia, że zmiany które miały miejsce kilka miesięcy temu w sklepie Google Play były dosyć znaczne, ale w przypadku T-Bull jak najbardziej na plus.
„Tytuły, które są najbliższe naszemu sercu są najbardziej dopieszczone i odebrały te zmiany bardzo pozytywnie. Najważniejsze aplikacje w naszym portfolio ciągle świetnie się ściągają. Widzimy fajny traffic użytkowników do tych aplikacji, widzimy fajne wyniki. Zmiana, określana przez Google, jako zmiana w kierunku jakości była dla nas jak najbardziej na plus” – podsumowuje Fijałkowski.