Mastercard wchodzi w polski esport

epoint

Kontynuując zaangażowanie w sponsoring esportu Mastercard, wraz z portalem cybersport i najbardziej znanymi osobistościami polskiego gamingu zorganizuje konkurs, w którym do wygrania będą bilety specjalne na wielkie święto esportowej rywalizacji w Katowicach (28 luty – 3 marca).

Zgodnie ze swoją globalną strategią, Mastercard angażuje się w świat esportu również w Polsce. Punktem przełomowym jest nawiązanie współpracy z branżowym portalem Cybersport.pl, wspólnie z którym w najbliższym czasie planowane są liczne aktywności angażujące fanów gier komputerowych.

Ekskluzywne bilety do wygrania

Pierwszym z tych działań jest startujący 5 lutego konkurs, w którym będzie można wygrać ekskluzywne bilety na największą imprezę esportową na świecie, odbywającą się w katowickim Spodku. Szczegółów związanych z konkursem fani gier mogą szukać na kanałach społecznościowych Kingi Kujawskiej, popularnej prezenterki współpracującej z ESL Polska, Wiktora “TaZa” Wojtasa, zawodnika Black Devils, oraz Reziego, jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów.

Nagrodami w zabawie będą bilety na decydujące spotkania turnieju rangi Major w Katowicach. Nie będą to jednak standardowe wejściówki, a podwójne, ekskluzywne bilety. Obejmują one nie tylko wejście do Spodka, ale także nocleg w hotelu na czas trwania imprezy oraz wycieczkę po całym wydarzeniu, również w te miejsca, które dla większości odwiedzających nie są dostępne. Nagroda ta wpisuje się w filozofię marki opartą na motywie Priceless. Zgodnie z nią Mastercard dostarcza posiadaczom swoich kart bezcenne emocje i doświadczenia, a w tym przypadku jest to zakulisowa wizyta po arenie esportowych zmagań.

„Popularność esportu rośnie w niebywałym tempie, a turnieje odbywające się w Katowicach każdego roku są tego najlepszym przykładem. Wsparcie tak wpływowego partnera jakim jest Cybersport.pl, pozwala nam wkroczyć w świat esportu także na polskim rynku. Chcemy towarzyszyć fanom gier w ich pasji, a poprzez konkurs z influencerami, zapewniać dodatkowe, bezcenne emocje” – mówi Paweł Kotowski, dyrektor ds. marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Zaangażowanie na poziomie globalnym

Esport jest jednym z filarów strategii działań marketingowych Mastercard. Firma została pierwszym oficjalnym, globalnym sponsorem League of Legends (LoL), najpopularniejszej esportowej gry na świecie. Mastercard jest wyłącznym dostawcą usług płatniczych w czasie wydarzeń organizowanych przez LoL, głównie są to trzy cykliczne, globalne turnieje: Mid-Season Invitational, All-Star Event oraz najważniejsze wydarzenie w świecie esportu, Mistrzostwa Świata.

Esport w skali globalnej jest trendem o bardzo szybkiej dynamice rozwoju. Wg ekspertów[1] w minionym roku jego wartość miała po raz pierwszy przekroczyć miliard dolarów.

[1] “Technology, Media and Telecommunications Predictions 2018”, Deloitte.