ASM Group wraz z ECE otwiera pop-up store w Essen

ECE - It´s all about Stories Eröffnung im Limbecker Platz
epoint

Innowacyjny, interaktywny sklep otwarty w Niemczech pod egidą giełdowego ASM Group ma być początkiem nowej gałęzi biznesowej spółki.

ASM Group, wraz z partnerem ECE (należącym do znanej rodziny Otto i zarządzającym niemal 200 wielkopowierzchniowych centrów handlowych), uruchomiła pierwszą w swoim rodzaju innowacyjną przestrzeń sprzedaży detalicznej. Polska spółka giełdowa, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży na rynkach europejskich, stworzyła stacjonarny park doświadczeń ‘All About Stories’ łączący formuły pop-up, concept store i lokalizację eventową.

Zlokalizowany w prestiżowym miejscu w centrum handlowym w Essen umożliwia markom prezentację swoich produktów w stylu showroomów oraz zmianę asortymentu w 8-tygodniowych interwałach tematycznych. We wrześniu i październiku królują tam gadżety technologiczne, a prym wiodą uznane marki, m.in. AEG, Ecovags, Fitbit, Hama, Mark E czy Sony. W kolejnych
miesiącach pojawią się takie motywy jak rodzina, wygodny dom, outdoor, sport czy podróże.

Norman Naehrig, Adam Stancak, Steffen Friedlein, Christoph Edler und Gert Pieplow-Scholl bei der ” It´s all about Stories” Eröffnung im Limbecker Platz in Essen am 05.09.19

Ta nowa inicjatywa międzynarodowej platformy sprzedażowej ASM Group Europe dostarcza konsumentom niezapomnianych, niespotykanych dotąd doznań zakupowych. Dajemy im to, czego nie mogą dać zakupy przez internet i w przeciętnym sklepie. To pełne zaangażowanie zmysłów, możliwość wypróbowania produktów oraz bezpośredni kontakt z markami. Firmy zaś otrzymują od nas w pełni zintegrowane rozwiązania, umożliwiające zwiększenie sprzedaży i możliwość sprawnego i elastycznego wprowadzenia produktów na nowy rynek. Sklep w Essen to w założeniu nasza pierwsza z wielu tego typu inwestycji w Europie” – mówi Adam Stańczak, założyciel i prezes zarządu ASM Group.

Motyw przewodni, a z nim asortyment ‘It’s All About Stories’ będzie się zmieniał co dwa miesiące. Partnerzy będą mogli prezentować swoje produkty w elastycznie konfigurowalnej przestrzeni w ramach umów krótkookresowych, a przestrzeń może być rezerwowana na wyłączność lub współdzielona z uzupełniającymi się sprzedawcami. Wielofunkcyjny, modułowy układ powierzchni 540 mkw. pozwala na wszechstronną prezentację marki w styczności z klientem poprzez Strefę Doświadczeń z możliwością prowadzenia warsztatów i bezpośredniego kontaktu z produktami. To także

Scena, która może być wykorzystywana do prezentacji oraz na eventy, Kawiarnia ze Strefą Relaksu, Przestrzeń do Pracy czy sekcja Dotknij i Wypróbuj. Sklep oferuje także Salę
Konferencyjną B2B do prowadzenia spotkań biznesowych.

Projekt w Essen to efekt wielomiesięcznych przygotowań wsparty przez szanowanego partnera i nasze wcześniejsze akwizycje w regionie DACH. Nasze wspólne, zdobyte tu doświadczenie ma procentować w przyszłości. Razem chcemy zmieniać oblicze współczesnego handlu – zapowiada Adam Stańczak.