iMad dla świadomych klientów

epoint

iMad wprowadza usługi SafeScreen i SafeScreen+ dla użytkowników iPhone’ów. Firma iMad, we współpracy z Digital Care, poszerza swoją ofertę produktową o usługi SafeScreen i SafeScreen+, w ramach których klienci zyskują dostęp do aplikacji diagnostycznej, infolinii technicznej oraz mają zagwarantowaną autoryzowaną naprawę w razie uszkodzenia wyświetlacza nawet do kwoty 1500 zł. Usługi dostępne są zarówno dla urządzeń nowych, jak i używanych. 

Według danych firmy Digital Care blisko 90 proc. wszystkich przypadków naprawy smartfonów jest związanych z uszkodzeniem wyświetlacza.

Pęknięty wyświetlacz to prawdziwa zmora każdego właściciela iPhone’a. Ekran to najbardziej podatny na uszkodzenia element urządzenia i jednocześnie wyjątkowo kosztowny – wymiana wyświetlacza to w przypadku urządzeń Apple nawet 50 proc. ceny nowego sprzętu.

Bezpieczny wyświetlacz z SafeScreen i SafeScreen+

Nowe usługi, stworzone z myślą o użytkownikach iPhone’ów, umożliwiają korzystanie z pełnej wersji aplikacji Digital Check, która pozwala zdiagnozować i zoptymalizować pracę smartfona, jak również zapewniają dostęp do infolinii technicznej.

Dodatkowo, SafeScreen zapewnia naprawę wyświetlacza do kwoty 1000 zł, natomiast SafeScreen+ do 1500 zł, co umożliwia bezpłatną wymianę ekranu nawet w najnowszych modelach telefonów Apple. Usługi można wykupić do smartfonów Apple, począwszy od modelu iPhone 7 wzwyż.

– Klienci iMad to osoby świadome, szukające wyjątkowej jakości obsługi i najlepszych cen. Usługi SafeScreen i SafeScreen+ to odpowiedź na ich potrzeby w zakresie serwisowania urządzeń. Za niewiele ponad 70 gr. dziennie, Klient przez rok ma zagwarantowany autoryzowany serwis wyświetlacza, którego wymiana może kosztować nawet 50% ceny urządzenia. – mówi Adam Mrozek, Prezes Zarządu iMad.

Usługa serwisowa – bez zbędnych formalności

Za proces obsługi klienta odpowiada firma Digital Care, obsługująca już blisko 4 mln posiadaczy smartfonów w całej Europie.

– W naszej pracy skupiamy się na Kliencie, jego potrzebach i oczekiwaniach. W przypadku naprawy sprzętu, o zadowoleniu decyduje jakość serwisu i proces zgłaszania uszkodzenia, który musi być prosty i krótki. Dlatego naprawy realizowane są wyłącznie przez autoryzowane serwisy Apple, a zgłoszenia klient dokonuje telefonicznie, bez zbędnych formalności i pytań o okoliczności, w jakich wyświetlacz został uszkodzony. Następnie szybka naprawa i Klient ponownie może cieszyć się sprzętem. – mówi Maciej Ryszard Sierakowski, Key Account Director w Digital Care.

Dla wygody użytkowników, proces naprawy możliwy jest w trybie „door-to-door”. Klient zgłasza uszkodzenie przez infolinię techniczną, która organizuje odbiór telefonu przez kuriera. Telefon można także przekazać osobiście, odwiedzając jeden z trzech punktów iMad w Warszawie, Krakowie lub Katowicach. Naprawione urządzenie jest dostarczane do użytkownika taką samą drogą, jaką zostało odebrane.

źródło: spółka

opracował: Arkadiusz Gawłowski