Brand New Media położy nacisk na poszerzenie swoich kompetencji oraz dynamiczną ekspansję geograficzną, zapowiada Michał Glapiński, Chief Growth Officer BNG (na zdjęciu).
„Ten rok jest dla nas szczególny – zaczynamy trzeci etap konsekwentnego budowania wartości Galaktyki, który skupiony będzie na zagwarantowaniu ciągłego, dynamicznego rozwoju i dalszym poszerzaniu naszej oferty, zapowiada Kacper Kłos, Chief Executive Officer Brand New Galaxy.
„Stąd dwa główne obszary aktywności zarządu BNG: zabezpieczenie optymalnych możliwości rozwoju spółkom wchodzącym aktualnie w skład BNG oraz dołączanie nowych obszarów kompetencyjnych i geograficznych. W efekcie utworzyliśmy w dotychczasowym Zarządzie odpowiednio stanowiska: Chief Operating Officer oraz Chief Growth Officer” – dodaje Kłos.
Holistyczny wzrost to jeden z kluczowych tematów, na których koncentruje się Galaktyka.
„Początkowo miał on charakter ponadprzeciętnego tempa rozwoju flagowych spółek platformy BNG. Obecnie, zgodnie z przyjętą i komunikowaną strategią, Brand New Galaxy położy nacisk na poszerzenie swoich kompetencji oraz dynamiczną ekspansję geograficzną. To są kierunki, którymi jako CGO będę się zajmował i w których pierwsze duże i strategiczne ruchy będziemy ogłaszać już w najbliższych dniach – dodaje Michał Glapiński, Chief Growth Officer BNG.
Siłą Galaktyki są ludzie – obecnie to już prawie 350 specjalistów.
„Od początku istnienia platformy staramy się stworzyć dla każdej ze spółek przestrzeń, która z jednej strony pozwoli jej na jak najlepszy rozwój usług i produktów w danej specjalizacji. Z drugiej – przyciągnie do nas najlepszych specjalistów z rynku. Dodatkowo ukonstytuowane w swoich wartościach, wyjątkowych talentach i know-how, spółki mają naturalną skłonność do szukania komplementarnych rozwiązań. Chcemy jeszcze tę kooperację pogłębić, poprzez ulepszenie istniejących i wprowadzenie nowych procesów, inicjatyw czy narzędzi, czyli wzmacniając nasze dotychczasowe operacje – podkreśla Jakub Krawczyk, Chief Operating Officer BNG.
Brand New Galaxy (BNG), niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Łącznie w ramach BNG pracuje ponad 350 specjalistów i ekspertów.
Wszyscy zatrudnieni są w ośmiu podmiotach:
Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze E-commerce
Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E -commerce
Spacecamp – agencja digitalowa
Life on Mars – agencja kreatywna cross-channel
8.54 – dom produkcyjny o specjalizacji digital
Stratosfera – firma konsultingowa marketingu strategicznego
Man on the Moon – agencja konsultingowa w obszarze HR
New Gravity – software house automatyzujący procesy biznesowe