Najważniejsze wnioski z konferencji CD Projekt na temat wrześniowej premiery Cyberpunk 2077 wg Trigon DM.
- Brak istotnego czynnika ryzyka, który mógłby wpłynąć na ponowne przełożenie wrześniowej premiery Cyberpunka 2077
- CD Projekt otrzymał już większość ratingów dla gry od agencji ratingowych
- Spółka przygotowywała się do odwołania E3 od jakiegoś czasu. Obecnie trwają pracę nad wersją digital kampanii marketingowej. Spółka rozważała model kampanii pure digital
- CDR skupia się obecnie na wewnętrznym testowaniu gry
- Spółce wydaje się, że najważniejszy tytuł roku obok Cyberpunka to The Last of Us 2
- Obecnie nad grą pracuje blisko 600 osób, z czego zdecydowana większość – nad wersją dla pojedynczego gracza
- Spółka oczekuje, że do września sytuacja na rynku dystrybucji pudełkowej gier poprawi się. Obecnie CDR nie widzi dużych problemów z łańcuchem dostaw do sklepów, które pozostały otwarte. Produkcja fizycznych kopii gier działa normalnie, a „nawet w krajach najmocniej dotkniętych przez epidemię koronawirusa. „Sprzedaż gier w pudełkach wzrosła, więc widać, że sklepy dobrze przystosowały się do sytuacji”
- Wypłata dywidendy przed premierą CP2077 niezgodna z filozofią działania spółki
- Wpływ serialu Netfliksa na sprzedaż gry Wiedźmin 3 będzie większy w ’20