Dariusz Pawlukowicz, członek zarządu Vantage Development, w komentarzu dla ISBtech o cyfrowym wymiarze pracy dewelopera mieszkaniowego.
Nasza bieżąca działalność opiera się obecnie na pracy zdalnej, z której chętnie korzysta większość pracowników biurowych. Aby była ona efektywna i wygodna dla wszystkich, przy okazji zadań grupowych korzystamy z Sharepoint’a w połączeniu z komunikacją w aplikacji Teams.
Wszystkie spotkania wewnętrzne, jak i zewnętrzne odbywają się również w niej. Zdalnie prowadzimy także rekrutacje: rozmowy z kandydatami odbywają się telefonicznie lub w formie wideo-rozmowy. Działania operacyjne natomiast wspiera system elektronicznego obiegu dokumentów, co pozwala nam na zachowanie ciągłości obsługi finansowej oraz administracyjnej spółki.
Od wielu lat wszelkie procesy, związane z obsługą klienta prowadzimy w systemie CRM na platformie SalesForce, który działa również w chmurze, z dowolnego miejsca na świecie, z dostępem do Internetu.
Klienci kontaktują się z nami poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (również w formie aplikacji mobilnej), za pośrednictwem którego mogą składać wnioski, zgłaszać usterki czy kontrolować płatności. Osobom zainteresowanym zakupem mieszkania Vantage Development proponujemy wygodne konsultacje z doradcami: telefonicznie, mailowo lub w aplikacji Teams.
Dzięki temu, że spółka stawia na wdrażanie cyfrowych inicjatyw w codziennej działalności, epidemia koronawirusa i konieczność ograniczenia bezpośredniego kontaktu nie jest dla nas wyzwaniem organizacyjnym.
Kontynuujemy działalność bez większych przeszkód, bazując na narzędziach, które zespół Vantage Development zna i wykorzystuje na co dzień. Cały czas poszukujemy nowych możliwości zdalnego kontaktu z klientami i już wkrótce zaprezentujemy Państwu narzędzie, dotychczas nie stosowane w branży deweloperskiej, które również usprawni tę komunikację.