M. Strzałkowski z InteliWISE o karierze botów

SEG 2025

W trudnym okresie “lock-down’u” rozwiązania dostarczane przez InteliWISE zweryfikowały się niezwykle pozytywnie. Spora część naszych klientów, w tym sklepów, usługodawców, ubezpieczycieli, kontynuowała działalność w sposób zdalny, nierzadko zwiększając znacząco swoje przychody, mówi ISBtech Marcin  Strzałkowski, szef InteliWISE.

Umożliwiliśmy wielu takim firmom niezakłócone działanie kluczowych procesów – obsługi klienta, czy zakupów on-line. Duże braki kadrowe w tak krytycznych sytuacjach, mogą być kompensowane przez technologie AI, które uzupełniają część “etatów” zautomatyzowanymi czynnościami.

Co ważne w tym przypadku, chatboty, voiceboty czy oprogramowanie do pracy zdalnej wspierały zespoły sprzedawców czy konsultantów, a nie je całkowicie eliminowały.

Przewidujemy kontynuację wzrostu zainteresowania rozwiązaniami AI, wdrażanymi “pod klucz” przez InteliWISE. Wiele firm chce automatyzować część procesów “tu i teraz”, obawiając się kolejnego “lock-down’u” czy fali zachorowań.

Zgadzam się z ekspertami, którzy uważają iż  wydarzenia ostatnich tygodni radykalnie przyspieszą zmienią nastawienie firm do automatyzacji procesów.

Kraje, jak Polska, z relatywnie niskim poziomem produktywności, mogą wykorzystać ten moment i dokonać skoku w efektywności działalności, także stając się istotnym łańcuchem odbudowującej się regionalnej i europejskiej sieci produkcji.

epoint