Maciej Wernicki, brand manager realme, w komentarzu dla ISBtech o planach marki smartfonów w Polsce.
O polskich konsumentach dowiedzieliśmy się, że szukają produktów dobrej jakości w przystępnej cenie, dlatego wierzymy, że nasza oferta spełni ich oczekiwania. Obecnie pozycjonujemy markę, chcemy być przyjaźni młodym ludziom. Pracujemy nad tym, aby zapewnić im więcej ekscytujących produktów oraz doświadczeń. To jedna z naszych kluczowych przewag konkurencyjnych.
Nasze portfolio będzie obejmować szeroką gamę produktów, aby zaspokoić potrzeby różnych osób. Cena nie jest najważniejszym czynnikiem, kierujemy się przede wszystkim tworzeniem produktów, które spełniają zapotrzebowanie dzisiejszych młodych ludzi.
realme od samego początku koncentruje się na wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych. Właśnie dlatego jako jedna z pierwszych firm, wprowadzimy do swoich urządzeń nowe procesory Qualcomm i MediaTek, a także jesteśmy pierwszą marką, która wprowadza ekran z częstotliwością odświeżania 90 Hz i ładowarkę VOOC o mocy 30 W do telefonów ze średniej półki.
Chcemy być „popularyzatorem technologii”, wprowadzać najnowsze technologie do różnych segmentów cenowych. Kombinacje techniczne i funkcjonalne stosowane przez realmeopierają się na dogłębnych badaniach i mogą w pełni zaspokoić potrzeby naszych użytkowników. W najbliższym czasie 5G i AIoT będą strategicznym priorytetem dla realme.