Norweski producent suplementów diety od dekady rozwija swoją obecność w Polsce i regionie środkowoeuropejskim. Dynamikę wzrostu chce wspierać kanałem ecommerce i social media.
„Wzięliśmy to, co najlepsze w Norwegii i przenieśliśmy na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, dostrzegając i szanując, przy tym specyfikę każdego kraju. Zaczęliśmy 10 lat temu w Polsce, a dziś działamy aktywnie również w Estonii, Chorwacji, Słowenii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech” – mówi Jonas Törnquist, CEO Grupy Natural Pharmaceuticals.
Filarami naszego biznesu są sprawdzone, wysokiej jakości suplementy diety, które do naszych klientów trafiają w niezwykle wygodny sposób – prosto do domu. Zarówno dbałość o skład oferowanych przez nas produktów, jak i jakość obsługi klienta, są ważnymi składowymi naszego sukcesu” – dodaje Törnquist.
Natural Pharmaceuticals jest na polskim rynku symbolem norweskiej jakości. Receptury oferowanych suplementów opracowywane są w Norwegii, tam też bez wyjątków odbywa się cała produkcja. Wszystkie produkty oparte są na udokumentowanych, a niejednokrotnie również opatentowanych składnikach.
„Wszelkie działania, które podejmuje firma Natural Pharmaceuticals, są zdeterminowane przez profil naszej grupy docelowej. Sprzedaż realizowana jest za pomocą działań bazujących na direct marketingu. Zarówno proces marketingowy, jak i sprzedażowy opiera się na modelu D2C, czyli direct to customer. Wykorzystujemy niezawodne, tradycyjne formy przekazu, bazując przy tym na wieloletnim doświadczeniu firmy i badaniach dotyczących skuteczności takich działań. Mowa tu o przesyłaniu ofert drukowanych, kontakcie telefonicznym bądź cyfrowym, np. emailowym” – mówi Anna Kormańska, Marketing & Digital Director w Natural Pharmaceuticals.
„W tym momencie tak naprawdę zaczynamy wchodzić w świat online. Założyliśmy sklep internetowy, by udostępnić szybszą opcję zamówienia naszych produktów o każdej porze dnia i nocy. Budujemy swoją obecność w social mediach i prężnie je rozwijamy, w odpowiedzi na stopniowo zmieniającą się konsumpcję mediów wśród naszych Klientów. Przy każdym działaniu, jakie podejmujemy, najważniejszy jest dla nas Klient i to on wyznacza nam trendy” – dodaje Kormańska.
Szerokie portfolio
Mimo ugruntowanej pozycji nie można powiedzieć, że Natural Pharmaceuticals zatrzymało się w dążeniu do bycia liderem rynku. W samej Polsce, w 2019 roku, odnotowano 40% wzrost sprzedaży.
Z pewnością na tym nie koniec. W związku z rozwojem firmy poszerza się także grono osób współpracujących z nią. Obecnie w skład zespołu w Warszawie, który zarządza sprzedażą w całym regionie, wchodzi 40 osób.
Natural Pharmaceuticals operuje w segmentach kwasów Omega-3 (w tym kwasów Omega 3 dla dzieci), suplementów na stawy, na prostatę oraz kompleksów witamin i minerałów. Kluczową linią produktów, jakie oferuje marka, pozostają suplementy oparte na wysokiej zawartości kwasów Omega-3.
Zdecydowanym liderem wśród nich jest OmegaMarine Forte+, który jako pierwszy i jak dotąd jedyny dostępny w Polsce suplement Omega-3 posiada norweski certyfikat ORIVO, potwierdzający pochodzenie zawartego w nim oleju z łososia. W 2019 roku do portfolio Natural Pharmaceuticals dołączył FlexiMed, suplement na stawy.