Wirtualny salon samochodowy Mercedes Benz

Archivnummer: GSP_PC506698
epoint

Mercedes-Benz Polska uruchamia wirtualny salon samochodowy. Klienci mogą pozyskać tam szczegółowe informacje na temat oferty nowych oraz używanych modeli z gwiazdą, obejrzeć samochody w 3D, a nawet zobaczyć je na filmie wraz z recenzją eksperta. Każdej prezentacji towarzyszy gotowa oferta finansowa.

Mercedes-Benz zaprasza do wirtualnego salonu samochodowego. Celem tej strony jest zaoferowanie klientowi w jednym miejscu szeregu wariantów w formie ścieżki do wyboru.

Intuicyjna wyszukiwarka pozwala znaleźć egzemplarz ściśle dopasowany do wymagań nabywcy – wśród kryteriów są nie tylko klasa pojazdu, parametry silnika, ale też elementy wyposażenia oraz kolorystyka.

Można zatem skonfigurować wymarzonego Mercedesa od postaw lub skorzystać z asystenta „rekomendowanych modeli”. Wybierać można z oferty fizycznych placówek zlokalizowanych w określonej odległości od naszego miejsca zamieszkania .

Poszczególne samochody prezentowane są w postaci trójwymiarowych prezentacji nadwozia oraz dużych, realistycznych zdjęć wnętrza. Na czytelnych kartach wyszczególnione zostały dane techniczne auta oraz jego wyposażenie.

Za pośrednictwem wirtualnego salonu można błyskawicznie umówić się na prezentację samochodu na żywo – wystarczy zostawić swoje dane kontaktowe, a sprzedawca skontaktuje się z nami w wybranym terminie. Można także wybrać alternatywny kontakt z Infolinią Mercedes-Benz.

Dodatkowym udogodnieniem jest kalkulator finansowania, z gotową ofertą w ramach programu Lease&Drive 1% przygotowaną przez Mercedes-Benz Bank.

Wirtualny salon Mercedes-Benz nie jest tylko internetowym „sklepem z samochodami”. Potencjalni nabywcy mogą tu znaleźć mnóstwo przydatnych informacji na temat poszczególnych modeli, włącznie z wideorecenzjami autorstwa motoryzacyjnych ekspertów (filmy w języku polskim lub z polskimi napisami), a także ciekawostki ze świata trójramiennej gwiazdy – m.in. pobrać cyfrowe wydania lifestyle’owego magazynu „Mercedes me” lub odsłuchać odcinków podkastu pt. „Pół godziny z gwiazdą” .

W wolnej chwili można także odbyć wirtualny spacer po muzeum Mercedesa w Stuttgarcie, prezentującym wspaniałe eksponaty z ponad 130-letniej historii producenta. Jest nawet coś dla najmłodszych – kolorowanki z kultowymi modelami z gwiazdą.

Jak przystało na prawdziwy salon samochodowy, obok wyszukiwarki aut nowych dostępna jest też wyszukiwarka certyfikowanych samochodów używanych oraz specjalna sekcja z najkorzystniejszymi ofertami.

A ci, którzy jeszcze nie mają sprecyzowanego wyboru modelu, swoją „wizytę” w salonie mogą zacząć od skorzystania ze specjalnego lifestyle’owego konfiguratora . Selekcja samochodu nie przebiega tam na bazie „twardych” parametrów, ale osobistych potrzeb, takich jak przestrzeń bagażowa, ekonomiczność czy sportowy design.

Wirtualny salon Mercedesa proponuje więcej niż zakup samochodu. W jednym miejscu Klienci odnajdą szereg wariantów w formie ścieżki do wyboru, a bogata paleta widgetów uprzyjemni bezpieczną w salonie bez wychodzenia z domu.