Przedstawiamy wyjątkowe grafiki stworzone przez firmy w związku z pandemią. Bardzo interesujący znak czasów przesiąkniętych reklamą i social media. Pomysłowość, gra słów, wysoka jakość reklam… ale na koniec… po wirusie ludzkość czeka kolejny pojedynek…
1. Zaczynamy od życzeń Wielkanocnych. Nexera, budująca sieć szkieletową na terenie Polski, błyskotliwie wykorzystała grę słów „Sieć w Domu” nawiązującą do urzędowego nakazu sprowadzającego się do kategorycznego „siedź w domu”.
2. Producenci gier komputerowych znani są ze znakomitych grafik, easter egg’ów, nawiązań do popkultury. Tym razem to nie CD Projekt, ale Techland. Producent „Dying Light” uprzedza, że tym razem to nie gra, ale rzeczywistość w której „gracze” nie mają drugiego życia.
3. Kolejna grafika to reklama z klasą i przesłaniem. Porsche wskazuje, że „czasem najlepszy ruch to zostać w domu”. Kształty nadal kuszą…
4. Na reklamę z misją postawiła Coca Cola. I oznajmiła, że rezygnuje z reklam…
5. Kolejna reklama z misją. Znana ze sprytu przy interpretacji coraz bardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących handu sieć Żabka walczy intensywnie o uznanie. Tym razem oferta nakazanych kryzysowym dekretem maseczek w cenie „po kosztach”.
6. Tym razem okładka prestiżowego pisma ze „stolicy świata”. Moment z życia lekarza w nowojorskim szpitalu… Kreskówkowy styl nie obdziera z symbolicznego przekazu – świadectwa czasu pandemii.
7. Przykład z branży farmaceutycznej. Pani wiosna w maseczce… kolejny znak czasów…
8. Kolejna grafika ma charakter czysto informacyjny. Operatorzy notują znaczący wzrost ruchu w sieci. Orange Polska daje nam pogląd na to jak zamknięci w domach Polacy spędzali swój czas.
9. Ostatnia grafika prezentuje konsekwencje pandemii i lockuot gospodarki. Kiedy damy sobie radę z wirusem czeka nas pojedynek z recesją. IMF oczekuje regresu w 2020 i odbicia w kolejnym roku.