Zbigniew Dębicki, prezes Forever Entertainment, o rozwoju producenta i wydawcy gier komputerowych oraz wpływie gry Panzer Dragoon: Remake na pozycję spółki.
Przychody ze sprzedaży gry Panzer Dragoon: Remake (wersji zarówno pudełkowej jak i elektronicznej) na platformie Nintendo Switch, uzyskane w pierwszym weekendzie po premierze, przekroczyły ponad dwukrotnie poniesione koszty produkcji gry. Za swój udział w projekcie FE otrzymuje znaczącą część przychodu (ponad 50%) z każdego sprzedanego egzemplarza gry na wszystkich platformach.
„Premiera gry Panzer Dragoon: Remake na konsolę Nintendo Switch i związane z tym profity przekroczyły wszelkie nasze oczekiwania. Potwierdziła ona tym samym, że decyzja o realizacji tego tytułu oraz wejściu w segment remake jest strzałem w dziesiątkę. Nadal pracujemy nad jej ulepszaniem oraz wprowadzeniem jej do sprzedaży na innych platformach. Gra Panzer Dragoon: Remake będzie więc pracować dla nas i pozytywnie wpływać na wyniki spółki jeszcze przez wiele miesięcy” – powiedział Zbigniew Dębicki, prezes zarządu Forever Entertainment.
Forever Entertainment czołowym wydawcą gier na konsolę Nintendo Switch FE i współpracujące z nią studia deweloperskie koncentrują się na produkcji i portowaniu pięciu ważnych tytułów jak: Rise Eterna (premiera 3Q20), Iesabel Remake (premiera 3Q20), oraz remaków: Fear Effect: Reinvented, Panzer Dragoon II Zwei: Remake, The House Of the Dead: Remake (daty premier nie są podane).
Ponadto w II kwartale 2020 roku wejdą do sprzedaży na konsolę Nintendo Switch kolejne portowane przez spółkę, dobrze znane tytuły: Coooking Simulator, Green Hell oraz Ultimate Fishing Simulator.
„Wraz z sukcesem gry Panzer Dragoon: Remake znacznie rośnie liczba naszych aktywnych graczy na konsoli Nintendo Switch i tym samym wzmacniana jest marka Forever Entertainment jako wydawcy. Dzięki temu oczekuję, że osiągniemy znacznie lepsze wyniki sprzedaży tytułów konsolę Nintendo Switch, które wymieniamy w harmonogramie premier. Przypomnę, że oprócz portowania gier i remake’ów pracujemy nad własnymi produkcjami, w tym: Hollow 2 i The Mansion. Premiery tych gier są zaplanowane na 3 kwartał bieżącego roku. Hollow 2 jest sequelem, a pierwsza jego część sprzedała się w liczbie ponad 200 tys. sztuk. Natomiast The Mansion jest całkowicie nową produkcją, wykorzystującą naszą technologię Sterio” – powiedział Zbigniew Dębicki.
„Potwierdzam moje słowa z ubiegłego roku, że 2020 rok będzie niezwykle ciekawy i przełomowy w rozwoju naszej spółki. Rezultaty naszej pracy powinny spełnić oczekiwania naszych akcjonariuszy i inwestorów oraz spotkać się z ich pozytywnym odbiorem. Jednocześnie ważny jest fakt, że zamierzamy zwiększyć tempo naszej działalności, planujemy wydawanie 3-4 dużych tytułów rocznie, co będzie stanowiło solidny fundament do dalszego wzrostu wyników” – dodał prezes zarządu Forever Entertainment.