Flex, operator w aplikacji rozwijany przez Orange Polska pozyskał 40 tys. użytkowników w rok od uruchomienia. Z okazji pierwszej rocznicy kusi obecnie prezentami.
Jak zapewniają przedstawiciele operatora dynamika liczby klientów zwłaszcza ostatnio wzrasta przy rosnącej konwersji ściągnięcia apki do aktywacji. Najczęściej użytkownicy wybierają taryfę za 30 zł.
Mocno promuje eSIM, co nabrało nowego wymiaru w czasie pandemii.
Flex kieruje się zasadą „chcesz masz”, reagując na oczekiwania klientów. Model egile ma napędzać zapowiedziane otwarcie Klubu Flex, czyli społeczności która będzie mogła m.in. liczyć na atrakcyjne oferty przygotowywane z partnerami operatora.
Ponadto szykuje się także Flex dla biznesu, który ma umożliwić rozliczenie w ramach kosztów firmy.
Pojawi się również sklep Flex’a m.in. z urządzeniami i sprzętem elektronicznym.