Nowy koncept marki ruszył na terenie centrum handlowego Westfield Arkadia.
Sklep został zmodernizowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy INTERSPORT, zgodnie z globalnym hasłem „The Heart of Sport” podkreślającym zmianę wizerunku marki oraz motywującym konsumentów do aktywności fizycznej.
„Koncept sklepów INTERSPORT 2.0 wpisuje się w wielokanałową strategię całej Grupy. Jest odpowiedzią na potrzeby klientów nowej generacji, którzy są szczególnie otwarci na nowe technologie, swobodnie poruszają się w sieci połączeń, aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych, posiadają konta na wielu portalach społecznościowych i korzystają w procesie zakupowym z wielu kanałów komunikacji. Stworzyliśmy nowoczesne sklepy sportowe z niepowtarzalnym designem. INTERSPORT 2.0 został zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy przy ścisłej współpracy z zespołem INTERSPORT International Corp oraz NIKE Europe – powiedział Artur Mikołajko, Prezes Zarządu INTERSPORT Polska.
Nowa koncepcja sklepów INTERSPORT 2.0 buduje przyszłość brandu, z którym konsumenci identyfikują się oraz wchodzą w interakcję przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji.
Salon w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia jest drugim tego typu salonem w Polsce. Pierwszy został otwarty w marcu 2019 roku w Galerii Krakowskiej.
Spółka INTERSPORT Polska S.A. działa na krajowym rynku artykułów sportowych od 1988 roku, a od 2006 roku jest wyłącznym partnerem biznesowym Grupy INTERSPORT. Od lipca 2006 roku INTERSPORT Polska S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.