Prezes SocialTravel Mateusz Sewastynowicz komentuje dla ISBtech perspektywy branży turystycznej po COVID19 i cyfrowe sposoby na wsparcie sektora.
Z jednej strony dostarczamy software hotelarzom do sprzedaży okolicznych atrakcji turystycznych, a z drugiej strony prowadzimy marketplace z kilkoma tysiącami ofert w 40 krajach. Z powodu koronawirusa i obecnej sytuacji w branży, przewidujemy że najbliższe 2 lata to okres promocji/wyprzedaży w branży turystycznej.
Firmy będą miały dużo mniejszy popyt i jedynym sposobem aby pobudzić rynek jest mocna obniżka cen. Żeby przynajmniej zarobić na pokrycie kosztów. Takie plany zakłada większość linii lotniczych, sieci hotelowe czy atrakcje turystyczne. Będą też programy rządowe dotowania branży turystycznej poprzez bony/vouchery.
Dlatego zaoferowaliśmy software i marketplace który wpasowuje się w nowe trendy. Firmy będą miały możliwość sprzedaży i dystrybucji voucherów a klienci będą mieli dostęp do ofert promocyjnych.
SocialTravel chce pomóc branży turystycznej. Akcja PobierzKupon/”Polska za pół ceny” to nowy projekt łączący konwencję portalu zniżkowego z platformą rezerwacji wycieczek, atrakcji i noclegów. Dzięki SocialTravel właściciele hoteli, restauracji, organizatorzy wycieczek i innych atrakcji turystycznych mogą szybciej odzyskać płynność finansową.
Firma SocialTravel – za granicą znana jako Tripsomnia – została założona w 2017 r. i jest obecnie największym polskim serwisem umożliwiającym internautom zakup lokalnych wycieczek i atrakcji w ponad 40 krajach na całym świecie. Doświadczenie z rynków zagranicznych zaowocowało unikalnym know-how, dzięki czemu spółka może efektywnie wesprzeć polską turystykę.
Obserwując dramatyczną sytuację Polski oraz konsekwencje, jakie ogłoszenie stanu epidemicznego niesie dla branży turystycznej, podjęliśmy decyzję o uruchomieniu akcji promocyjnej, która wspiera finansowo oraz marketingowo podmioty z tej branży. Za udział w akcji nie pobieramy żadnych opłat, zależy nam na reanimacji rynku w czasie ograniczeń w ruchu turystycznym. Liczymy na pozyskanie patronatu ze strony organizacji turystycznych czy instytucji rządowych, a także mediów i influencerów, co znacząco zwiększyłoby zasięg przedsięwzięcia i tym samym realnie pomogło setkom firm w całej Polsce.