Po najlepszym debiucie w historii polskiej branży bukmacherskiej, BETFAN kontynuuje dalszy dynamiczny rozwój i rozszerza swoją ofertę o gry karciane na żywo. Wdrażane innowacje, zmiana struktury organizacyjnej i unikalne portfolio skierowane do osób o różnych zainteresowaniach, mają zapewnić spółce dalsze umacnianie pozycji na wymagającym polskim rynku.
Współpraca BETFAN z TVBET, jednym z wiodących światowych dostawców gier na żywo, to kolejny etap poszerzania portfolio oraz element konsekwentnie realizowanej strategii spółki. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych i esportowych na żywo, BETFAN jako jedyna firma w Polsce oferuje szeroki zakres zakładów na rozrywkę, obejmujących tematy okołosportowe, a także te z sektora mediów, polityki oraz show-biznesu.
Od teraz gracze BETFAN przez całą dobę mogą zakładać się również o wyniki w popularnych grach karcianych, takich jak poker, wojna czy blackjack. Rozgrywki każdorazowo prowadzone są przez zawodowe prezenterki, co gwarantuje nie tylko świetną rozrywkę, ale również pełen profesjonalizm i transparentność.
Sukces przy mistrzowskim wsparciu
Na start rozgrywek karcianych, realizowanych wspólnie z TVBET, BETFAN przygotował dla graczy dużą niespodziankę. Jako pierwszy karty na stół rzuci wielokrotny mistrz świata w sportach siłowych, Mariusz Pudzianowski, który od początku pełni rolę ambasadora marki.
„W BETFAN kompleksowo podchodzimy do wprowadzania nowych produktów na rynek, a także stawiamy na sprawdzonych partnerów. Mariusz bardzo mocno przyczynił się do budowy, promowania oraz wzmacniania branżowej pozycji BETFAN – jego rola w naszym sukcesie jest niepodważalna. Jestem przekonany, że wspólnie zrealizujemy jeszcze wiele fascynujących projektów” – mówi Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN.
Kierunek na nieprzerwany wzrost
BETFAN ma jasny cel – innowacje, które wiążą się np. z rozwojem i rozbudową mobilnych wersji i aplikacji do korzystania z platformy do obstawiania zakładów.
Aby dostosować się do rosnących oczekiwań graczy, BETFAN prowadzi swoją komunikację i dostarcza usługi w formule omnichannel, m.in. przy wykorzystaniu aplikacji dostępnych na urządzenia z systemem Android i iOS oraz smartfony Huwawei. W kanale mobile gracze także będą mogli korzystać z nowości ofertowej – TVBET.
„W tej materii czerpiemy wzorce od najlepszych firm na świecie. Nie określamy siebie mianem zwykłego bukmachera, a raczej tech labu z licencją bettingową. Chcemy dostarczać klientom nie tylko atrakcyjną, ale także wygodną, mobilną i powszechnie dostępną formę rozrywki. Mocno wierzymy w skuteczność takiego modelu biznesowego i cały czas pracujemy, by działać jeszcze wydajniej. Dlatego w ostatnich miesiącach wdrożyliśmy zmiany strukturalne i nieprzerwanie nastawiamy się na dalszy wzrost” – podsumowuje Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN.