W drugim półroczu Grupa VRG planuje dalszy rozwój kanałów online. Obok większych nakładów na pozyskanie ruchu z Internetu i pracą nad usprawnieniem logistyki online, VRG planuje uruchomienie aplikacji sprzedażowej.
Działania te mają grupie pozwolić utrzymać dwucyfrowe wzrosty sprzedaży w kanale online i osiągnąć cel na 2020 rok: podwojenie udziału tego kanału w całości wolumenu sprzedaży r/r (do poziomu 25%).
Przed VRG ważny dla spółek modowych sezon jesień – zima. W ofercie marek odzieżowych pojawi się wiele nowości. Vistula, obok poszerzonej oferty wpisanych już na stałe w asortyment produktów linii ECO, zaoferuje po raz pierwszy elementy kolekcji damskiej.
Będą to formalne garnitury oraz przygotowane w damskich krojach modele spójne z kolekcją męską. Wólczanka powalczy o klienta kolekcjami koszul damskich i męskich, ale również nowym asortymentem.
W kolekcji pojawią się kolejne modele z dzianiny, damskie i męskie bluzy, nowe fasony spodni i dodatkowe akcesoria. Marka Bytom zaznaczy w nowej kolekcji jubileusz 75-lecia. Stworzony z tej okazji oryginalny wzór odwołujący się do litery B pojawi się jako motyw specjalny w kolekcji MONOGRAM. Znajdą się z niej t-shirty, swetry, koszule, kurtki, garnitur a nawet dres.
Kolekcja jesienna Deni Cler będzie inspirowana sztuką nowoczesną. Salony W.KRUK zachowują bogatą ofertę ponadczasowej i atrakcyjnej biżuterii z autorskich kolekcji i zegarków.
„Aktualnie cała energia zarządu skoncentrowana jest na skutecznym przeprowadzeniu spółki przez trudny okres epidemii i spowolnienia gospodarczego. Weszliśmy w drugie półroczne 2020 r. w dobrej sytuacji płynnościowej i ze stabilnym finansowaniem zewnętrznym. Rozwijamy asortyment poszczególnych marek w kierunku, który jest zgodny z trendami konsumenckimi i sukcesywnie zwiększamy udział w sprzedaży kanału online” – deklaruje Andrzej Jaworski, prezes VRG.