Profesjonalne doradztwo, pełna usługa wsparcia technicznego wraz ze szkoleniami, a także Autoryzowany Serwis. O tym, że źródło ma znaczenie, przekonują: iSpot, Cortland i iDream, które łączą siły w celu pokazania dlaczego to właśnie w autoryzowanych salonach bije źródło Apple.
Źródło ma znaczenie, z tą myślą przewodnią eksperci Apple Premium Reseller chcą zachęcić do korzystania z autoryzowanych salonów marki. Dzięki temu klienci otrzymują wsparcie w wyborze urządzenia, pomoc w konfiguracji i odkryciu wszystkich funkcjonalności, a także dobiorą odpowiednie finansowanie i ubezpieczenie – to wszystko dostępne w salonach Apple Premium Reseller lub na stronach www. To odpowiedź na potrzeby konsumentów, którym rynek oferuje niejednokrotnie sprzęt bez gwarancji, skonfigurowany w innym języku czy bez dodatkowych akcesoriów.
„Najważniejsze jest pokazanie czym tak naprawdę jest Apple Premium Reseller i jak ważne dla bezproblemowego użytkowania jest to, z jakiego źródła kupujemy nasze urządzenia. Kupując sprzęt w jednym z naszych salonów, kupujesz także profesjonalną obsługę i doradztwo przed, po i w trakcie zakupu” – podkreśla Basia Garczyńska, Digital Marketing Manager Cortland.
Narzędziem do pokazania korzyści z bycia klientem APR jest pierwsza wspólna digitalowa kampania promocyjna pod hasłem #tubijezrodloapple. Ma ona na celu pokazanie całego ekosystemu skupionego wokół klienta marki i zarazem zaprezentowanie pełnej palety usług. Przekaz kampanii TuBijeŻrodłoApple został wykreowany w oparciu o rzeczywiste sytuacje, z którymi borykają się w codziennym życiu klienci.
„Poprzez wspólną kampanię chcieliśmy pokazać nasze mocne strony i tą unikalną cechę, która odróżnia nas od innych sprzedawców – wiedzę.Nasi doradcy wiedzą o sprzęcie Apple prawie wszystko, są pasjonatami, codziennymi użytkownikami i ambasadorami marki. Wierzymy, że dzięki tej kampanii dodatkowo podkreślimy, że filozofia marki Apple jest nam szczególnie bliska – wskazuje Anita Komar, Marketing & eCommerce Lead w iSpot Poland.
„Istotnym elementem zakupu sprzętu Apple w APR jest świadomość, że Klient otrzymuje zupełnie nowy, pochodzący z wiarygodnego źródła produkt, co w przypadku sprzętu Apple ma kolosalne znaczenie. Nie bez znaczenia jest walor edukacyjny tak kampanii, jak i np. wizyty w salonie – klienci mogą uczestniczyć w prezentacjach i testach premierowych produktów a także warsztatach dotyczących zaawansowanych zagadnień związanych ze sprzętem, oprogramowaniem czy użytecznymi aplikacjami” – podsumowuje kampanię Justyna Kuziak, Marketing Manager iDream.
Choć kampania ma wydźwięk wizerunkowy i nakierowana jest na zachęcenie do korzystania z autoryzowanych punktów sprzedaży Apple Premium Reseller, istotna jest także szeroka paleta usług i promocji dostępnych w ofercie trzech firm. Od możliwości ubezpieczenia sprzętu i znalezienia optymalnego finansowania, po udział w dedykowanych akcjach konsumenckich. Na przykład „Back to School”, w której oferowane są zniżki dla uczniów, studentów, a także ich rodziców, czy pracowników instytucji edukacyjnych.
Za strategię i realizację kampanii digital dla Apple Premium Reseller odpowiedzialny jest warszawsko-poznański kreatywny dom produkcyjny Cam-L Studio. Za obsługę PR kampanii odpowiada agencja Q&A Communications.