Robert Lewandowski, który niedawno wszedł w gaming z Movie Games, kontynuuje również współprace z branżą telekomunikacyjną i został ambasadorem T-Mobile Polska.
T-Mobile Polska rozpoczyna współpracę z nowym ambasadorem marki. Został nim Robert Lewandowski, kapitan Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz napastnik Bayernu Monachium, który dał się poznać z pasji i wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów.
„T-Mobile, zgodnie ze strategią firmy, chce dzielić się z klientami tym, co najlepsze. Są to zarówno znakomite, dopracowane produkty czy usługi, jak i związana z nimi radość wynikająca z łączenia ludzi za sprawą technologii, usprawniania i ułatwiania ich życia. W tym celu codziennie pracujemy, stawiając ambicję, wytrwałość i pokorę na pierwszym miejscu. Jestem więc dumny, że możemy współpracować z ambasadorem, który reprezentuje właśnie te cechy. Robert Lewandowski jest niezwykle utalentowanym i pracowitym zawodnikiem. Wierzę, że razem zbudujemy solidną drużynę i wzmocnimy markę, którą Polacy pokochają nie tylko za jakość, lecz także za pozytywne emocje – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: R. Lewandowski zagra z Movie Games
Pierwsza kampania reklamowa z udziałem nowego ambasadora rozpocznie się jeszcze w sierpniu 2020 r.
„Bardzo się cieszę z tego, że zostałem ambasadorem T-Mobile Polska. Firmy, z którą łączą mnie te same wartości. Pasja w dążeniu do celu, ambicja, a także gra w duchu fair play to cechy bliskie mojemu sercu” – skomentował Robert Lewandowski.
Magentowy operator w tym roku został także oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, chcąc dzielić się ze swoimi klientami sportowymi emocjami, które towarzyszą tej jednej z ulubionych dyscyplin Polaków. T‑Mobile wspiera męską i kobiecą kadrę narodową, Reprezentację U21 oraz kadrę młodzieżową.