T-Bull przekroczył 0,5 mld pobrań swoich gier

epoint

W lipcu T-Bull przekroczył próg pół miliarda pobrań swoich gier. Znany z kanału mobile deweloper, dzięki działaniom na kolejnych platformach jak Steam czy Nintendo Switch, liczy na „zadowalające wyniki w przyszłości”.

Wrocławski deweloper w tym miesiącu obchodził również 10. rocznice działalności. W miesiącu objętym poniższym raportem rodzimy producent gier mobilnych zanotował bardzo wysoką miesięczną ilość pobrań. W drugim miesiącu kalendarzowego lata aplikacje wrocławian zostały pobrane ponad 7 milionów razy. 

Lipiec dla T-Bull S.A to miesiąc, który zostanie zapamiętany przede wszystkim z tego, że to właśnie w tym czasie udało się przekroczyć barierę pół miliarda pobrań aplikacji od początku działalności Spółki. Wynik ten to skutek codziennej pracy wrocławian, którzy tworząc nowe tytuły, nie zapominają o tych, które już zostały docenione przez entuzjastów mobilnej rozgrywki.

„500 milionów instalacji to moment, którego wyczekiwaliśmy. Jest to efekt przyjętej przez nas polityki, która skupia się na zrównoważonym rozwoju wszystkich tytułów znajdujących się w naszym portfolio, ale również na tworzeniu zupełnie nowych aplikacji. Jesteśmy przekonani, że nasze działania skupione również dookoła innych platform takich jak STEAM czy Nintendo Switch przyniosą również tak zadowalające wyniki w przyszłości” – komentuje Damian Fijałkowski, współzałożyciel i Prezes zarządu T-Bull S.A.

Gry, które są dostępne na całym świecie poprzez platformy takie jak: App Store, Google Play lub Huawei Store cały czas otrzymują aktualizacje, które sprawiają, że rozgrywka przenosi się na nowy poziom zabawy. Wartą podkreślenia jest kwestia, że tytuły takie jak Top Speed, Top Speed 2, Moto Rider GO czy Tank Battle Heroes cały czas przyciągają do siebie nowych graczy.

Aplikacja dla miłośników wirtualnych jednośladów – Moto Rider GO po ostatnim sukcesie, jakim było przekroczenie bariery 100 milionów pobrań, w lipcu osiągnęła również bardzo dobry wynik. W siódmy miesiącu roku tytuł został pobrany ponad 2.5 miliona razy. Gra łącznie została zainstalowana już ponad 107 milionów razy na całym świecie. Średnio użytkownicy, wydali na upgrade swoich pojazdów 8.25$. 

Pozostałe aplikacje również zanotowały bardzo dobry miesiąc

Top Speed został pobrany milion razy. Najczęściej za sterami aut zasiadali mieszkańcy Indii, Indonezji i Brazylii. Średnia kwota, jaką użytkownicy wydali na ulepszanie swoich wirtualnych czterech kółek w lipcu 2020 wyniosła ponad 5.64$. 

Top Speed 2, czyli druga część kultowych wyścigów, w miesiącu objętym raportem została pobrana ponad 250 tysięcy razy. Najczęściej działo się to w Indiach, Iranie i Iraku. Aplikacja od daty swojej premiery została łącznie pobrana 4 355 184 razy.