epoint

Raptem dwa dni temu Draw Distance ogłosiło datę premiery swojego najnowszego tytułu. Tymczasem machina promocyjna serii Vampire: The Masquerade nie zwalnia. Wcześniejsza odsłona sagi, Vampire: The Masquerade – Coteries of New York, udostępniona zostanie w usłudze Humble Choice. 

Bardzo się cieszymy, że Koterie trafią na platformę Humble Choice. To dobry moment na promocję naszej gry, tym bardziej, że jesteśmy już na ostatniej prostej przygotowań do premiery kolejnego tytułu z tej serii, czyli Shadows of New York. Gra trafi do sprzedaży w wersji na PC i konsole już 10 września” – mówi Michał Mielcarek, prezes Draw Distance.

Humble Choice jest jedną z najpopularniejszych gamingowych usług abonamentowych na świecie, udział w niej wiąże się z zauważalnym zwiększeniem liczby posiadaczy danej gry na Steamie. W ciągu jednego miesiąca popularność tytułu znacząco rośnie i przyciąga nawet kilkaset tysięcy użytkowników. Liczymy na synergię z premierą Shadows of New York” – dodaje.

ZOBACZ TAKŻE: Nadchodzi najnowsza odsłona Vampire: The Masquerade

Coteries of New York będą dostępne w abonamencie od 4 września, aż do2 października br. Zgodnie z zapisami umowy spółka otrzyma jednorazowe wynagrodzenie za prawo umieszczenia gry na platformie. Dostęp do gier w ramach oferty otrzymają użytkownicy serwisu, którzy opłacają miesięczny abonament.

Odpowiedzialna za wydanie gry w Japonii spółka EXNOA, wyznaczyła premierę tytułu na tamtejszym rynku na 12 listopada 2020. Koterie pojawią się jednocześnie na platformach dystrybucyjnych PC, PlayStation 4 i Nintendo Switch oraz w wersji cyfrowej i pudełkowej. Na grę dedykowaną komputerom osobistym oraz konsoli PS4 można składać zapisy preorder. EXNOA zajmuje się także dystrybucją, lokalizacją i marketingiem Coteries of New York na rynku japońskim.

Koterie zadebiutowały w grudniu 2019 roku, najpierw na PC, a w kolejnych miesiącach także na wszystkich dostępnych konsolach. W dniu premiery w sklepie Steam gra zdobyła siódme miejsce na liście globalnych bestsellerów i w kilka dni odzyskała wszystkie koszty zainwestowane przez spółkę w jej produkcję oraz marketing. Obecnie projekt posiada 70 proc. pozytywnych opinii.

Przypominamy, że najnowsza odsłona serii Vampire: The Masquerade zadebiutuje już 10 września na PC i konsolach.