SEG 2025

iTaxi, czołowy dostawca usług przewozowych na polskim rynku, uruchamia innowacyjną usługę mobilnych nośników reklamowych na dachach swoich hybrydowych samochodów. Pierwsze 20 testowych aut wyjechało już na ulice Warszawy. Oprogramowanie, w jakie wyposażone są nośniki, pozwala na zdalne zarządzanie treściami, a ekrany są dodatkowo wyposażone w systemy geolokalizacji i czujniki smogu. W planach firmy jest rozszerzenie usługi o dodatkowe funkcje i jej dostępność na terenie całego kraju.

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, iTaxi konsekwentnie buduje pozycję lidera w swojej branży, nieustannie wprowadzając innowacje, kreując trendy technologiczne, nie zapominając przy tym o potrzebach swoich klientów i partnerów biznesowych. Jako jedni z pierwszych w Europie wprowadzają nowoczesną i zintegrowaną sieć mobilnych nośników reklamowych – mobility digital network. W Polsce tego typu rozwiązanie nie było wcześniej dostępne.  

Cieszymy się, że możemy zaproponować nowoczesne rozwiązania dla marketerów i odbiorców lokalnych, które są już popularne w Stanach Zjednoczonych i zaczynają być dostępne w Europie. Zależy nam, by nasze pojazdy były w pełni zintegrowane z otoczeniem – nie tylko wyświetlały komunikaty i treści powiązane z bieżącą lokalizacją, ale też nawiązywały interakcję z odbiorcami – zarówno pasażerami, jak i mieszkańcami stolicy. Nie będą to wyłącznie samochody świadczące usługi przewozowe, ale też integralna część miasta i jego poszczególnych dzielnic” – komentuje Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.

Innowacyjność usługi opiera się m.in. na zastosowanym oprogramowaniu – ekrany zostały wyposażone w GSP oraz czujniki smogu. Wyświetlane treści reklamowe mogą być profilowane pod konkretnego odbiorcę. W ciągu najbliższych miesięcy iTaxi planuje rozbudowę rozwiązania o kolejne funkcje, będą korzystać ze sztucznej inteligencji i danych zewnętrznych, takich jak np. pogoda, lokalizacja czy jakość powietrza. Pozwoli to na zwiększenie poziomu personalizacji komunikatu i automatyzacji przekazów reklamowych. 

Pierwszy etap wdrożenia naszej sieci mobility digital network to faza testowa – nie bez powodu przeprowadzamy ją w Warszawie. Tu mamy największą liczbę pojazdów, kierowców i klientów, a zarazem jest to największy rynek reklamowy w kraju. Będziemy mogli na bieżąco oceniać i ulepszać naszą technologię. Co więcej pomimo uchylenia uchwały krajobrazowej dla stolicy, chcemy przyczynić się swoimi działaniami do poprawy odbioru społecznego reklamy w przestrzeni publicznej. Wierzymy, że komunikaty reklamowe nie muszą szpecić miasta, ale mogą w integralny sposób z nim współistnieć” – dodaje Tomasz Soczówka, Strategic Advisory and Partnerships Manager, iTaxi.

Pierwszą firmą, która skorzystała z nowych nośników reklamowych jest Huawei, największy na świecie producent urządzeń telekomunikacyjnych. Od początku bieżącego miesiąca prowadzi na nich kampanię reklamową autorskiej platformy dystrybucji aplikacji – AppGallery.

Faza testowa jest zaplanowana na kolejne tygodnie, po tym czasie pojazdy iTaxi wyposażone w zewnętrzne ekrany reklamowe zaczną się pojawiać w największych miastach Polski.

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments