Wyczekiwana premiera Iron Harvest wreszcie nadeszła. Strategia czasu rzeczywistego od niemieckiego studia KING Art jest już dostępna w sprzedaży.
Bazująca na twórczości polskiego grafika, Jakuba Różalskiego, produkcja trafiła dziś do dystrybucji. Ostatnio o tytule było bardzo głośno, sami kilkukrotnie wspominaliśmy o nim w naszych tekstach. Dziś, po długiej i intensywnej kampanii promocyjnej gracze wreszcie otrzymują pełny produkt.
Okazji, do wcześniejszego zapoznania się z tytułem nie brakowało. Niemal miesięczna otwarta wersja beta do testowania, w ostatnim przedpremierowym miesiącu. Gamescom, na którym Iron Harvest był jednym z najbardziej promowanych tytułów. Liczne materiały filmowe prezentujące świat gry, mechaniki, jednostki, frakcje. Naprawdę trudno było interesować się branżą gamingową i nie wiedzieć nic o Iron Harvest.
ZOBACZ TAKŻE: Iron Harvest w przededniu premiery
Dla tych, którzy jednak nie słyszeli, nie widzieli, nie wiedzieli – Iron Harvest to gra strategiczna, w której kierujemy naszymi jednostkami w czasie rzeczywistym. Cała zabawa osadzona jest w alternatywnym 1920 roku, gdzie jedną z najistotniejszych ról odgrywają ogromne maszyny bojowe.