AliExpress chce umacniać pozycję w Polsce i podjął działania marketingowe zostając nowym sponsorem Lecha Poznań przynajmniej do połowy przyszłego roku.
„Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie – podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
AliExpress z aktywnymi działaniami sprzedażowymi
AliExpress z platformą Connect
Dyrektor rozwoju strategicznego AliExpress w CEE o planach strategicznych dla ISBtech
Podczas globalnego Festiwalu Zakupów AliExpress, który rozpocznie się 11 listopada i potrwa do 12 listopada 2020 r., na cały asortyment dostępny na platformie będzie obowiązywał 70% rabat. Szczegóły promocji będą dostępne od 28 października na stronie www oraz w aplikacji AliExpress.
Dla AliExpress jest to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.
„AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek „lifestyle” oraz e commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla – mówi Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań.