Avaya integruje technologie sztucznej inteligencji firmy NVIDIA ze swoją aplikacją Avaya Spaces, aby zapewnić użytkownikom lepszą jakość obrazu i dźwięku oraz wyższą efektywność komunikacji i pracy zespołowej online.
Avaya Spaces to kompleksowa aplikacja do pracy w grupie zbudowana w oparciu o komunikator wideo. System jest używany przez przedsiębiorstwa, szkoły, urzędy i organizacje w niemal 100 krajach na całym świecie. Aplikacja Avaya Spaces pozwala członkom rozproszonych zespołów współpracować bez ograniczeń i zapewnia różne formy kontaktu ― wymianę wiadomości, organizowanie spotkań online, udostępnianie treści, zarządzanie zadaniami i współpracę w chmurze.
Ponadto firma NVIDIA poinformowała o udostępnieniu NVIDIA Maxine ― działającej w chmurze platformy, która pozwala na strumieniową transmisję wideo z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Platforma ta obejmuje bogaty zestaw oprogramowania do konwersacji oraz komunikacji audio i wideo, który znacznie polepsza jakość wideokonferencji.
„Miliony użytkowników na całym świecie korzystają ze znakomitych rozwiązań firmy Avaya do ujednoliconej komunikacji i współpracy. Zarówno pracownicy, jak i klienci przedsiębiorstw są z tych rozwiązań bardzo zadowoleni ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes i dyrektor działu produktów w firmie Avaya. NVIDIA jest liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji, a Avaya ma za sobą 20 lat doświadczenia we wprowadzaniu innowacji. Dzięki połączeniu naszych sił możemy zaoferować dostępne w chmurze rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które każda firma może w ekonomiczny sposób skalować, aby sprostać szybkiemu wzrostowi zapotrzebowania na tele- i wideo-konferencje oraz współpracę online w erze zdalnej pracy.
Dzięki połączeniu platformy NVIDIA Maxine z aplikacją Avaya Spaces powstało rozwiązanie do obsługi konferencji oparte na sztucznej inteligencji, które wyznacza nowe standardy na rynku. Klienci zyskują takie udogodnienia, jak eliminacja szumów w tle, wirtualne zielone tło ekranu, bogaty zestaw funkcji dla prelegentów (w tym możliwość nałożenia obrazu na treść prezentacji) oraz transkrypcje na żywo ułatwiające rozpoznawanie i rozróżnianie głosów.
Technologia NVIDIA GPU Computing i katalog oprogramowania NGC na platformie Google Cloud umożliwiają firmie Avaya udostępnianie funkcji sztucznej inteligencji w sposób ekonomiczny, z możliwością ich skalowania na potrzeby obsługi coraz większej liczby konferencji i innych form współpracy w związku z pracą zdalną. Nowe rozwiązanie znacznie zmniejsza wymagania stawiane urządzeniom użytkowników. Zaawansowane funkcje można udostępnić bardzo dużej liczbie osób, które nie muszą używać specjalistycznego sprzętu, a nawet aktualizować kamer.
„Komunikatory wideo stały się podstawowym narzędziem dla każdego, kto pracuje i uczy się zdalnie ― powiedział Ian Buck, wiceprezes i dyrektor generalny w firmie NVIDIA. Platforma oprogramowania NVIDIA Maxine uruchomiona w systemie NVIDIA GPU Computing w chmurze umożliwia użytkownikom aplikacji Avaya Spaces prowadzenie spotkań online o jeszcze wyższej jakości i efektywności. Funkcje sztucznej inteligencji działające w czasie rzeczywistym pozwalają na transmisję strumieniową do milionów laptopów, tabletów i telefonów komórkowych.
„Pandemia COVID-19 spowodowała, że rola komunikatorów wideo uległa zmianie. Kiedyś były one używane dość rzadko, dziś korzystają z nich niemal wszyscy przez cały dzień i wiele wskazuje na to, że trend ten się utrzyma ― powiedział Zeus Kerravala, założyciel i główny analityk firmy ZK Research. Badania przeprowadzone niedawno przez ZK Research na temat pracy zdalnej wykazały, że w następstwie pandemii liczba zdalnych pracowników wzrośnie z 22% do 40%, a niemal wszystkie konferencje będą prowadzone przy użyciu komunikatorów wideo. Avaya Spaces to aplikacja do pracy zespołowej, która oferuje znacznie więcej niż połączenia wideo. Sztuczna inteligencja wbudowana w system NVIDIA Maxine polepsza jakość realizowanych spotkań online. Dzięki współpracy z firmą NVIDIA Avaya może udostępnić najnowocześniejsze funkcje sztucznej inteligencji, które zapewnią jeszcze lepszą obsługę ogromnej liczbie użytkowników.
Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA) wspiera przedsiębiorstwa z całego świata, budując inteligentne systemy do komunikacji zarówno z klientami jak i pracownikami firm. Avaya tworzy otwarte, konwergentne i innowacyjne rozwiązania, pozwalające wzbogacić i uprościć komunikację oraz współpracę – w chmurze, w środowisku klienta, czy w modelu hybrydowym.