Carbon Studio SA, notowany na NewConnect specjalista w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR, rozpoczyna kampanię promocyjno-reklamową swojego największego projektu – Tempestfall – osadzonego w uniwersum Warhammer Age of Sigmar.
Przygodowa gra akcji pozwoli graczom wcielić się w postać Lorda Arcanum i przez siedem godzin rozgrywki walczyć z przeciwnikami w Królestwach Śmiertelników. Właścicielem praw do marki Warhammer jest notowany na londyńskiej giełdzie Games Workshop. Gra autorstwa Carbon Studio przeznaczona jest na popularne platformy VR: PC VR, Oculus Quest, Oculus Quest 2. Premiera tytułu planowana jest w 2021 roku.
„Rozpoczynamy kampanię kolejnego autorskiego projektu skoncentrowanego wokół magicznej walki w wirtualnej rzeczywistości. Tym razem rozgrywka odbywa się popularnym świecie fantasy, stworzonym przez Games Workshop – Warhammer Age of Sigmar. Uniwersum stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych. Wspólnie z właścicielem marki, który jest jednocześnie globalnym wydawcą gier bitewnych i twórcą miniaturek fantasy, przygotowaliśmy dla graczy nową, wspaniałą przygodę w wirtualnym świecie. Jesteśmy podekscytowani, że wreszcie możemy zaprezentować efekty prac naszych zespołów” – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.
W Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall gracz wcieli się w postać Lorda Arcanum, który stoczy walki z przeciwnikami w walce wręcz. W tym celu wykorzystywać będzie system oparty na gestach rąk, zaimplementowany w grze. Razem z towarzyszami wyrusza na misję do straszliwej krainy Shyish by ocalić Siły Porządku przed złowrogą intrygą.
„Gracze mogą liczyć na sporą dawkę emocji i mnóstwo niespodzianek w walce. Niezależnie od tego, czy władamy ostrzem, czy magicznym kosturem, różne ruchy wykonane za pomocą kontrolerów VR przyniosą inne, często zaskakujące efekty. Warto wspomnieć, że Tempestfall jest pierwszym projektem w uniwersum Warhammer Age of Sigmar zaprojektowanym dla wirtualnej rzeczywistości” – mówi Aleksander Caban z zarządu Carbon Studio.
Wraz z rozpoczęcia kampanii Carbon Studio udostępniło stronę dedykowaną grze oraz zaprezentowało screenshoty i trailer projektu. Ruszyła także karta Steam projektu. Gra będzie dostępna w kilku językach: angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, rosyjskim oraz uproszczonym chińskim. Tempestfall będzie dostępny na wszystkich popularnych platformach VR: PC VR, Oculus Quest oraz Oculus Quest 2. Premiera planowana jest w 2021 roku.
„Gry w wirtualnej rzeczywistości naszego autorstwa, oparte na walce w fantastycznym świecie, cieszą się dużą popularnością. Projekty z serii The Wizards, której jesteśmy twórcami, zdobyły wiele prestiżowych nagród m.in. na Indie Prize w Kolonii, Casual Connect w Azji, Respawn 2017. The Wizards była także kilkakrotnie nominowana do nagrody w kilku kategoriach na Game Access w Brnie, czy White Nights w Pradze. Jest nam niezmiernie miło, że gracze pokochali stworzony przez nas świat, który z miesiąca na miesiąc zyskuje nowych odbiorców” – informuje Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio.
„Liczymy, że nasza najnowsza produkcja w świecie Warhammera zdobędzie jeszcze większą popularność. Dotychczasowe opinie graczy oraz obecny kształt projektu już teraz pozwalają nam sądzić, że tak właśnie będzie. Jesteśmy dobrej myśli” – dodaje Błażej Szaflik.
Carbon Studio szykuje się do debiutu na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W tym celu, spółka zawarła umowę z domem maklerskim INC SA, który zajmie się kompleksową obsługą procesu, w szczególności przygotowaniem dokumentacji oraz wprowadzeniem akcji do obrotu na rynek główny GPW.