Firma LG Electronics poinformowała o wprowadzeniu na rynek pierwszego na świecie telewizora ze zwijanym ekranem – LG SIGNATURE OLED R (model RX). Na razie będzie on dostępny w siedmiu sklepach z elektroniką użytkową klasy premium w głównych miastach Korei Południowej. Rewolucyjny telewizor kosztować ma 87 tys. dolarów (100 mln KRW).
Telewizor LG SIGNATURE OLED R to prawdziwy wzór ekskluzywności. Arcydzieło, które trafi w gust klientów oczekujących najlepszych rozwiązań i ceniących przełomowe innowacje. Jest nie tylko wyjątkowym osiągnięciem w dziedzinie inżynierii i wzornictwa tworzonego z myślą o potrzebach użytkowników. Ten wyjątkowy model stanowi również prawdziwe dzieło sztuki i atrakcyjny element wystroju każdego wnętrza.
ZOBACZ TAKŻE: Kolejny LG Brand Store otwarty we Wrocławiu
Rewolucyjny telewizor wręcz urzeka elegancką estetyką oraz płynnym ruchem pięknego, zwijanego ekranu. Każdy egzemplarz tego zjawiskowego produktu jest wytwarzany na zamówienie najbardziej wymagających klientów. LG SIGNATURE OLED R powstaje w nowoczesnej południowokoreańskiej fabryce w Gumi. Jego konstruowanie wymaga niemal rzemieślniczych umiejętności i wyjątkowej troski o najdrobniejsze detale.
Mistrzowską staranność dostrzeżemy w każdym szczególe telewizora. Od obudowy ze szczotkowanego aluminium po nowoczesną maskownicę głośników z wełnianej tkaniny duńskiej firmy Kvadrat. W ofercie są cztery wyszukane odcienie maskownicy: czarny – Signature Black, szary – Moon Gray, niebieski – Topaz Blue i brązowy – Toffee Brown. Każdy nabywca może sprawić, że jego egzemplarz będzie wyjątkowy – zamówić wygrawerowanie na aluminiowej podstawie nazwiska lub innego napisu.
Wspaniałe dzieło firmy LG uwalnia użytkowników od ograniczeń wynikających z konieczności umieszczenia telewizora na tle ściany. Pozwala swobodnie aranżować przestrzeń. Od tej pory nie musi jej na stałe zajmować czarny ekran, użyteczny tylko po włączeniu. LG SIGNATURE OLED R może pracować w trzech trybach: Full View (z całkowicie wysuniętym ekranem), Line View (z częściowo wsuniętym ekranem) oraz Zero View (z całkowicie schowanym ekranem). Dzięki temu użytkownik zyskuje nowe, ekscytujące możliwości wynikające z mistrzowskiego opanowania technologii OLED przez firmę LG.
„Połączenie innowacji w dziedzinach technologii i wzornictwa jest bezprecedensowym osiągnięciem, które rzeczywiście zasługuje na miano dzieła sztuki. To prawdziwie luksusowy produkt, który pozwala inaczej spojrzeć na to, czym może być telewizor” – powiedział Park Hyoung-sei, prezes działu Home Entertainment firmy LG
„Ten unikalny model dostarcza użytkownikom różnorodnych wrażeń i pozwala w nowy sposób myśleć o aranżowaniu przestrzeni. Jednocześnie ponownie potwierdza czołową pozycję firmy LG na rynku telewizorów premium” – dodał Park Hyoung-sei.