NFON Gmbh, jedyny ogólnoeuropejski dostawca usług PBX w chmurze należący do NFON AG, ogłosił wzmocnienie swoich działań sprzedażowych w Polsce. NFON skupi się na dystrybucji swojego głównego produktu: Cloudya (system telefonii w chmurze) oraz rozwiązań premium (takich jak np. Ncontactcenter i Nvoice dla platformy Microsoft Teams).
“Polska to ważny, rozwijający się pod kątem cyfryzacji europejski rynek komunikacji biznesowej, zwłaszcza dla rozwiązań call center osadzonych w chmurze. Mamy teraz doskonały moment, aby się na tym rynku skoncentrować” – podkreśla Gernot Hofstetter, Dyrektor Zarządzający NFON Austria, odpowiedzialny za region Europy Środkowo-Wschodniej.
Swoboda komunikacji w biznesie
Polska odgrywa kluczową rolę w procesie cyfryzacji i transformacji w Europie. Około 11 milionów miejsc pracy w małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP) i około 5 milionów w pozostałej części ogółu przedsiębiorstw, odzwierciedlają znaczne potrzeby odświeżenia komunikacji w biznesie. Z liczbą około 9 milionów telefonów stacjonarnych, polski rynek jest równie atrakcyjny, jak rynki innych krajów europejskich (na przykład Austrii, Włoch, Hiszpanii i Francji).
“Sektor usług, to znaczy obszar wsparcia klienta, jak również centra informacji telefonicznej i obsługi klienta są w Polsce niezwykle silne. My natomiast zapewniamy polskiemu biznesowi nowe bodźce w komunikacji: oto komunikacja z chmury – jest prosta, niezawodna i niezależna” – mówi Gernot Hofstetter.
Główny produkt, Cloudya (system telefonii w chmurze) oferuje dokładnie te cechy, a ponadto zapewnia intuicyjny dostęp do wydajnych funkcji głosowych oraz do możliwości komunikowania się z każdego miejsca na świecie z dowolnego urządzenia. Może to być zarówno telefon komórkowy, telefon stacjonarny, przeglądarka na urządzeniu z dostępem do Internetu czy po prostu poprzez łącze podczas pracy z domu.
Dodatkowo Cloudya umożliwia działanie w architekturze georedundantnej czy też przy szyfrowaniu end-to-end. Rozwiązania premium od NFON działają w oparciu o PBX w chmurze i zapewniają konkretne rozwiązania dla określonych branż lub wyzwań biznesowych.
Ncontactcenter to kompleksowa oferta skutecznej i przejrzystej, wielo-kanałowej komunikacji poprzez przeglądarkę, którą cechuje też maksymalna elastyczność i gwarancja bezpieczeństwa w przyszłości. Dzięki Nvoice dla Microsoft Teams użytkownik końcowy może uzyskać płynne połączenie usługi Cloudya z platformą Microsoft Teams. Może mieć też dostęp do świata PSTN, dzięki czemu wydajne funkcje komunikacyjne mogą współpracować ze znajomym środowiskiem Microsoft.
Baza ponad 80 partnerów
NFON AG zajmuje się rynkami Europy Wschodniej ze swojej austriackiej filii w St. Pölten.
„Zdobyliśmy ogromne doświadczenie. Dostosowaliśmy nasze praktyki sprzedaży pośredniej w Polsce do potrzeb rynku. Teraz jeszcze bardziej przyspieszamy, wspierani przez spory zespół ponad 80 partnerów z różnych branż. Wzmacniamy sektor IT, współtworzymy w Polsce nową wartość i propagujemy ważne dla gospodarki czynniki: cyfryzację i transformację” – podkreśla César Flores Rodríguez, Dyrektor ds. Sprzedaży w NFON AG.