epoint

OPPO uważa polski rynek za strategiczny i chce szybko stać się „jedną z najchętniej wybieranych marek smartfonów”, poinformowała ISBtech Brand Manager oddziału w Polsce Mo Zhang. Firma chce być także liderem rozwoju 5G w Polsce.

W niewiele ponad rok od wejścia na rynek, już 1 na 3 Polaków kojarzy markę OPPO. Obecnie skupiamy się na wzmacnianiu swojej pozycji i budowie wizerunku. Uważamy polski rynek za strategiczny  i mamy ambicję, aby OPPO stało się jedną z najchętniej wybieranych marek smartfonów w Polsce. O naszym zaangażowaniu może świadczyć chociażby fakt, że przygotowujemy lokalną kampanię marketingową nowej serii Reno4. Wchodzimy jako marka na wyższy poziom. Chcemy także być prekursorem i liderem 5G w Polsce” – powiedziała ISBtech Zhang.

Smartfony OPPO Reno są dostępne w ofertach wszystkich operatorów telekomunikacyjnych w kraju. Można je kupić także w największych sieciach retail.

Według naszych danych, Polska jest w czołówce w Unii Europejskiej, jeżeli chodzi o sprzedaż smartfonów z serii Reno 3. Po ponad roku zbudowaliśmy solidne fundamenty w Polsce i planujemy jeszcze mocniej rozwijać swoją markę. Biorąc pod uwagę ambitne plany i dotychczasowe zainteresowanie produktami przewidujemy, że nowa seria smartfonów Reno 4 spotka się z równie dużym zainteresowaniem. Szczególnie, że wraz z premierą nowych urządzeń marka wejdzie na naszym rynku na wyższy poziom dzięki swoim pionierskim projektom związanym z technologią 5G. Seria Reno4 dostępna będzie u wszystkich operatorów” – wskazała brand manager marki.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: OPPO wprowadza nową serię Reno4

Od lewej Mo Zhang (Brand Manager OPPO Polska), Marcin Prokop, Leo Li (CEO OPPO Polska) i Piotr Żaczko (PR Manager OPPO Polska)

Jak podała Zhang, model Reno4 Pro 5G będzie pierwszym smartfonem w ofercie w Polsce, obsługującym w pełni technologię 5G. OPPO nie jest wyłącznie firmą produkującą smartfony, posiada także portfolio akcesoriów i urządzeń ubieralnych.

OPPO Watch został świetnie przyjęty, w naszej ofercie są także słuchawki bezprzewodowe. OPPO stworzyło także własne oprogramowanie systemowe oparte na najnowszej wersji systemu Android 10 – ColorOS. Zamierzamy mocno skupić się na promocji także tych produktów w Polsce” – dodała Zhang.

Według danych IDC, firma plasuje się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. OPPO wzmacnia swoją obecność w Europie, nawiązując kluczowe partnerstwa z czołowymi operatorami działającymi na całym kontynencie. Firma rozwija swoją obecność w kolejnych krajach (ostatnio Niemcy i Rumunia).

OPPO jest wiodącą marką smartfonów, która dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie i wyposażone w innowacyjne technologie. Firma założona w 2004 roku, w zaledwie 12 lat stała się wiodącym dostawcą urządzeń mobilnych w Chinach. Według danych IDC, firma plasuje się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów.

Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. Z urządzeń OPPO korzysta obecnie ponad 300 mln użytkowników. OPPO stale wzmacnia swoją obecność w Europie. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii. W planach są już kolejne rynki.

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfona w 2008 r., firma nieustannie w swoich projektach koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz będąc pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5MP i 16MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom.

Także dzięki 5G OPPO wejdzie na zupełnie nowy poziom. Aktualnie firma jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich oraz przedstawiając pierwsze urządzenie, które komercyjnie  będzie korzystać z sieci 5G.

W lutym 2019 r. firma OPPO zainaugurowała OPPO 5G Landing Project w celu współpracy z operatorami nad szybszym wdrożeniem komercyjnym sieci 5G. Współpraca dotyczy aspektów technicznych, produktowych i rynkowych w celu zapewniania konsumentom na świecie najwyższej klasy doświadczeń opartych o 5G. W tym celu firma wspiera wybrane kraje w upowszechnianiu 5G dzięki udostępnianiu patentów i dzieleniu się wiedzą. W efekcie tej współpracy powstała pierwsza sieć 5G SA w Wielkiej Brytanii, czy skuteczny test VoNR w siedzibie firmy Ericsson w Szwecji.

Firma zainwestowała w ubiegłym roku ponad 1,4 mld USD w badania i rozwój. Jak dotąd uruchomiła sześć centrów rozwojowo-badawczych na całym świecie. To dzięki nim do OPPO należy ponad 32 tys. patentów.

 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments