epoint

Niemiecki publiczny nadawca radiowo-telewizyjny SWR nawiązał współpracę z Sony w celu stworzenia inteligentnego rozwiązania do produkcji, które pozwoliłoby zwiększyć ilość materiałów zamieszczanych na różnych platformach multimedialnych, a zarazem obniżyć koszty ich produkcji.

Współpraca Sony i SWR koncentrowała się na zwiększeniu efektywności, opłacalności i elastyczności działań. Jej owocem jest nowy, obsługiwany dotykiem, inteligentny sterownik przeznaczony do obecnych mikserów Sony. W wyniku połączenia obu urządzeń powstaje system Smart Production.

Inteligentny sterownik umożliwia sterowanie kamerami zdalnie sterowanymi PTZ i mikserem Sony z dowolnej lokalizacji, przy użyciu przeglądarki internetowej. Sterownik ten rozszerza obecną technologię i radykalnie zmienia tradycyjną organizację produkcji. Pozwala nagrywać materiał za pomocą systemu inteligentnej produkcji, a następnie dostosowywać go do wymagań różnych platform przy minimalnym wykorzystaniu zasobów.

ZOBACZ TAKŻE: Sony wprowadza zaawansowany monitor medyczny

Aby programy radia internetowego SWR DASDING trafiały do młodszych odbiorców i ich przyciągały, musimy produkować więcej materiałów w krótszym czasie i na więcej platform” – komentuje Ralf Baron, dyrektor działu IT, mediów i produkcji w SWR.

„O współpracy z firmą Sony zadecydowało jej niezrównane doświadczenie w dziedzinie produkcji i wola opracowania dedykowanego rozwiązania dostosowanego do naszych indywidualnych wymagań, dzięki któremu moglibyśmy dotrzeć do kolejnych młodszych słuchaczy, przygotowując zarazem stację do działania w przyszłości” – dodaje Ralf Baron.

Jednym z elementów rozwiązania Smart Production są przyszłościowe technologie, w tym dotykowy system obsługi. Aby w przyszłości jeszcze bardziej usprawnić produkcję, firma Sony będzie pracowała nad wprowadzeniem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, takich jak rozpoznawanie twarzy, śledzenie czy kontrola mowy. 

ZOBACZ TAKŻE: Sony przejęło firmę Nevion

„Sony ściśle współpracuje ze swoimi klientami, by zrozumieć ich potrzeby biznesowe, a następnie spełniać je poprzez wprowadzanie nowatorskich rozwiązań” – komentuje Claus Pfeifer, dyrektor ds. połączonego pozyskiwania treści w dziale Media Solutions w Sony Professional Solutions Europe.

„Smart Production to nowa, ciekawa koncepcja opracowana we współpracy z SWR. Rozwiązanie to pozwoli nadawcy zaspokoić popyt na treści przy równoczesnym zmniejszeniu kosztów i stworzeniu warunków do adaptacji, wzrostu i modernizacji działalności” – dodaje Claus Pfeifer.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments