epoint

Art Games Studio, notowany na NewConnect producent i dystrybutor gier wideo na PC i konsole, ustalił datę premiery Alchemist Simulator, której jest producentem. Tytuł zadebiutuje w wersji na PC 23 października br. Planowane jest także wydanie gry w wersji na konsole Nintendo Switch, PS4 i Xbox One.

„Mamy przyjemność zaprezentować zapowiadaną kilka miesięcy temu grę z naszego portfolio wydawniczego, której jesteśmy producentem. Mowa o Alchemist Simulator, w której gracz wciela się w rolę początkującego praktykanta alchemicznych arkanów. Pozostawiony sam w pracowni będzie mógł zgłębiać sztukę alchemiczną zarówno w zakresie teoretycznym jak i praktycznym, tak aby móc realizować zamówienia i dzięki temu zarobić na siebie i laboratorium” – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio.

Alchemist Simulator to pierwsza własna produkcja Art Games Studio realizowana w wersji na PC przez zespół stacjonarny spółki. Wydawcą gry jest krakowskie studio Polyslash. Do podpisania umowy ze studiem doszło w styczniu 2020 roku. Współpraca nad tytułem obejmowała również wzbogacenie projektu o nowe mechaniki i funkcjonalności, celem uatrakcyjnienia projektu. Kilka miesięcy później spółki powzięły decyzję o kontynuacji działań w zakresie wydania gry na konsole. Planowane wersje dotyczą Nintendo Switch, PS4 i Xbox One. Cena gry w wersji na PC wynosi 49,99 PLN.

Alchemist Simulator to projekt, w którym gracz będzie miał do dyspozycji odpowiednie przyrządy służące do efektywnej obróbki składników. Jego zadaniem będzie wykonanie na bazie mikstur szeregu zleceń, które opatrzone zostały ciekawymi historiami klientów chcących wykorzystać stworzone produkty do własnych, niekiedy niejasnych i zaskakujących celów.

„Stale rosnąca popularność gier symulacyjnych dowodzi, że warto zainteresować się tym segmentem rozrywki. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że możemy zaprezentować społeczności graczy nasz nowy projekt” – mówi Jakub Bąk.

„Do współpracy wydawniczej zaprosiliśmy zespół studia Polyslash, który wspierał nasz zespół również merytorycznie. Dostrzegamy w tej produkcji potencjał, dlatego w przyszłości ukażą się również wersje na konsole” – podsumowuje prezes Art Games Studio.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments