Wrocławska spółka technologiczna budująca globalny produkt na rynku enterprise analytics, po licznych komunikatach o nowych klientach, takich jak Ministerstwo Obrony USA, publikuje dane o znacznym wzroście przychodów. Po trzech kwartałach bieżącego roku Grupa DataWalk osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 8 939 tys. zł, co w porównaniu z przychodami w analogicznym okresie 2019 r., wynoszącymi 1 875 tys. zł, stanowi wzrost o ok. 377%.
Rozwój i ekspansja to priorytety działalności DataWalk w najbliższych kwartałach. Spółka pozyskała finansowanie oraz znaczącego akcjonariusza w postaci funduszy zarządzanych przez Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne.
ZOBACZ TAKŻE: DataWalk: Ekspansja zasilana rosnącymi przychodami
– „Dzięki rosnącym przychodom oraz kapitałowi inwestorów możemy przyśpieszyć rozbudowę zespołów handlowych oraz infrastruktury związanej z rozwojem i komercjalizacją” – wskazuje Paweł Wieczyński, prezes zarządu DataWalk. – „Budowa narzędzi i przepustowości poszczególnych elementów procesu go-to-market, realizowanych głównie bezpośrednio, to nasze zadania na najbliższy czas.”
ZOBACZ TAKŻE: Jennifer Godbold dołącza do DataWalk
Koszty Grupy DataWalk po trzech kwartałach bieżącego roku wynoszą 15 355 tys. zł i wzrosły o 50% w porównaniu z trzema kwartałami ubiegłego roku, kiedy to wynosiły 10 234 tys. zł. Mimo tego strata zmniejszyła się o ok. 41%, tj. do poziomu – 6 137 tys. zł w odniesieniu do porównywalnego okresu, kiedy to wynosiła -10 397 tys. zł.
„Zamierzamy zwiększyć tempo inwestycji i maksymalizować dynamikę wzrostu udziału w rynku. Podejmowane obecnie działania posłużą realizacji przyszłorocznych zadań, kluczowych dla trzeciego etapu strategii” – komentuje Paweł Wieczyński.