SEG 2025

OneMoreGame.Studio specjalizujące się w grach mobilnych free-to-play kontynuuje działania związane z rozwojem swojej największej gry – “Gemstone Legends”.

Po sukcesach na rodzimym rynku, tytuł zadebiutował w USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Kanadzie, Czechach, Słowacji, Rumunii, Słowenii, Finlandii i Holandii. Gra dostępna jest na system Android i z oceną 4.8/5.0 na Google Play znajdowała się na pierwszym miejscu wśród nowych i darmowych produkcji RPG.  

Gemstone Legends zadebiutował na świecie w październiku i spotkał się z ciepłym przyjęciem. Gracze z USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Kanady, Czech, Słowacji, Rumunii, Słowenii, Finlandii i Holandii docenili bogaty i szczegółowo zaprojektowany świat fantasy “Gemstone Legends”. Gra na tle innych tytułów z gatunku free-to-play wyróżnia się ogromem oferowanych treści  – dziesiątki bohaterów, różnorodni przeciwnicy do pokonania, kilka poziomów trudności i plansz do odkrycia, a ponadto pozwala na rywalizację pomiędzy graczami oraz tworzenie własnej społeczności. Średnia ocen w Google Play wynosi imponujące 4.8/5.0.

„Pozytywne przyjęcie i oceny od polskich graczy były świetną prognozą przed światową premierą. Warto podkreślić,  że biorąc pod uwagę nowe i darmowe produkcje, nasz tytuł walczy o TOP3 w Polsce, a w niektóre dni jest na szczycie listy. Gry typu team-based RPG to bardzo wymagające tytuły – drogie w produkcji i bardzo złożone. Tym bardziej cieszy nas, że użytkownicy doceniają Gemstone Legends i oceniają ją bardzo wysoko. Pozwala nam to z optymizmem planować kolejną ekspansję na nowe rynki” – mówi Marek Wylon, prezes OMG.

“Gemstone Legends” jest grą Freemium, czyli premium free-to-play – grą bardzo wysokiej jakości z mikropłatnościami. Zadaniem gracza jest eksploracja, zdobywanie ekwipunku i pokonywanie kolejnych przeciwników. Można też oswoić swojego smoka. Produkcja stanowi połączenie mechanik RPG (Role Playing Game) oraz match-3, czyli logicznych łamigłówek ze skalowanym poziomem trudności. Produkcja jest dostępna na urządzenia z systemem Android. Wersja IOS będzie dostępna za kilka tygodni.

OneMoreGame.STUDIO nie spoczywa na laurach a w planach studia jest udostępnienie tytułu w kolejnych europejskich krajach i wzmocnienie zespołu developerskiego. Grupa kapitałowa GameDesire przygotowała także dziesięcio odcinkowy cykl webinarów dotyczący rynku gier mobilnych “Gaming na Giełdzie” Mobile Academy” dla wszystkich entuzjastów i specjalistów w branży. W sieci dostępny jest już drugi odcinek serii, a tematem jest transcendencja freemium, czyli model biznesowy w darmowych grach premium.

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments