Grupa SER zakończyła testy inteligentnego rozpoznawania treści w języku polskim, przy stosowaniu naturalnej fleksji w krajowym sektorze finansowym i jest to kierunek w którym planuje dalszy rozwój, poinformował Marcin Somla, Dyrektor SER Group w Polsce.
„Polska pełni coraz większą rolę w strategii SER Group, jednego z liderów branży zarządzania treścią dla przedsiębiorstw (ECM). Firma właśnie pozytywnie zakończyła testy inteligentnego rozpoznawania treści w języku polskim, przy stosowaniu naturalnej fleksji, w krajowym sektorze finansowym i jest to kierunek w którym planuje dalszy rozwój” – powiedział ISBtech Somla.
„Strategicznie SER Group stawia na rozwój usług kognitywnych realizowanych przez platformę DOXIS4 Classifiaction & Extraction Service, które gwarantują inteligentne przetwarzanie treści dokumentów oraz emaili. Widzimy ogromne potrzeby naszych klientów z różnych krajów w tym zakresie i Polska nie jest tu wyjątkiem. Dlatego też poszerzyliśmy naszą ofertę o DOXIS4 Classification & Extraction Service pozwalającą na operowanie na treściach w języku polskim” – dodał Dyrektor SER Group w Polsce.
Grupa SER, wiodący dostawca oprogramowania ECM i platform zarządzania treścią, została uznana za „Wizjonera” w badaniu Magic Quadrant for Content Services Platforms przeprowadzonym przez Gartner 1 . Raport ocenił 18 twórców rozwiązań zarządzania treścią w oparciu o ich „zdolności wykonawcze” oraz „przekrojowość wizji”.
„Trwająca pandemia i wykształcanie się tego, co Gartner określa mianem „nowego rdzenia pracy” w naszej opinii zwiększają znaczenie cyfrowego środowiska pracy i podkreślają potrzebę innowacyjnych usług dot. treści, procesów oraz współpracy. „Kluczowe cele wspierania produktywności, elastycznego skalowania działalności, zwinnego odpowiadania na potrzeby klientów oraz tworzenie najlepszego customer experience stały się niezbędne dla organizacji, by te mogły się dostosować i rozwijać w nowych warunkach pracy” – mówi Morad Rhlid, Dyrektor Zarządzający SER Solutions International.
Główne przewagi Grupy SER jako dostawcy platformy usług dot. treści
W raporcie 2020 Magic Quadrant for Content Services Platforms, Gartner ocenił Grupę SER na podstawie jej platformy Doxis4, wyróżniając jej trzy podstawowe zalety:
Doświadczenia użytkowników (UX, user experience)
Łatwość implementacji
Zintegrowana sztuczna inteligencja
Dr Gregor Joeris, Chief Technology Officer w Grupie SER, zauważył: „Aby poprawić doświadczenia użytkowników, całkowicie przeprojektowaliśmy nasz interfejs w sieci web – zgodnie z naszym skupieniem na odpowiadaniu na ich potrzeby. Poszerzyliśmy także już wcześniej zaawansowane możliwości Doxis4 w dziedzinie uczenia maszynowego. Usługi kognitywne Doxis4 (Doxis4 Cognitive Services) są zaprojektowane tak, by pomóc naszym klientom wyciągnąć cenne informacje z ich danych, co może, dla przykładu, poprawić wydajność procesową czy doświadczenia klientów.
Elastyczna implementacja i rozszerzone usługi zarządzane
Grupa Ser przez ostatnie kilka lat stale rozszerzała swoją ofertę SaaS i usług zarządzanych, w tym poprzez otwarcie nowej spółki-córki dedykowanej usługom chmurowym. Grupa również rozbudowała swoje zespoły i sieci partnerskie działające na kluczowych rynkach. Grupa SER obecnie wspiera kilka nowych projektów dużych, międzynarodowych klientów.
93 proc. klientów poleca Grupę SER
Już wcześniej w tym roku Garner wyróżnił SER i jego narzędzie Doxis4 iRoom jako Wzorowego Sprzedawcę w raporcie „2020 Market Guide for Content Collaboration Tools” 2 . Analitycy rynkowi również uwzględnili SER w opracowaniu „Gartner Hype Cycle for the Digital Workplace 2020” 3 , jako sprzedawcę usług do integracji treści. „Jednak najcenniejsze dla nas są pozytywne opinie naszych użytkowników” – dodaje Rhlid.
W badaniu konsumenckim „Gartner Peer Insights ‘Voice of Customer’: Content Service Platforms 2020” 4 Grupa SER otrzymała ogólną ocenę 4,6, przy 5,0 będącym najwyższą notą (w oparciu o 30 recenzji, zgodnie ze stanem z 31 stycznia 2020 r.). 93 proc. recenzentów poleciłoby Grupę SER.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z przejścia Grupy SER do kwadrantu Wizjonerów w tym roku. Ta kategoria potwierdza nasz cel stałej innowacji, tworzenia nowych standardów i rozwijania rozwiązań, które sprostają wciąż ewoluującym oczekiwaniom naszych klientów. Mamy to we krwi jako liderzy innowacji. Pomaganie naszym klientom w zapewnianiu dalszego wzrostu i ciągłości działania, zwłaszcza w tak pełnym wyzwań okresie, pozostaje naszym stałym zobowiązaniem” – mówi Rhlid.
1 Gartner Magic Quadrant for Content Services Platforms, Michael Woodbridge | Marko Sillanpaa | Lane Severson, 16 listopada 2020 r.
2 Market Guide for Content Collaboration Tools, Michael Woodbridge | Marko Sillanpaa | Lane Severson, 11 maja 2020 r.
3 Gartner Hype Cycle for the Digital Workplace, Matt Cain, Michael Woodbridge, 17 lipca 2020 r.