SEG 2025

InteliWISE – warszawska spółka specjalizująca się w AI oraz E-commerce, oferuje wsparcie dla małych i średnich firm w postaci oprogramowania AI Chatbot. Udostępniony za darmo Wirtualny Asystent pozwoli przedsiębiorcom na uproszczenie pracy w okresie przedświątecznym. 

Wg tegorocznego raportu PARP w Polsce jest obecnie ponad 2 miliony Małych i Średnich Przedsiębiorstw, z czego aż 1/3 należy do sektorów handlowych/usługowych. Ze względu na ciągle trwającą epidemię COVID-19, nadchodzący okres przedświąteczny będzie jeszcze bardziej intensywny dla całego sektora MSP niż w poprzednich latach. Odpowiadając na potrzeby rynku InteliWISE oferuje chętnym przedsiębiorcom wsparcie w postaci darmowego Wirtualnego Asystenta – AI Chatbot.

ZOBACZ TAKŻE: InteliWISE rozpoczyna program partnerski

„W związku z pandemią, niewykluczone, że tegoroczne zakupy przedświąteczne odbędą się prawie w całości online. Uważamy, że w XXI wieku dostęp do najnowszych technologii nie powinien być wyłącznie domeną gigantów e-commerce. Dedykowany Chatbot InteliWISE wesprze i zwiększy wydajność małych sklepów, dzięki automatycznym odpowiedziom na zapytania klientów” – komentuje Marcin Strzałkowski, prezes InteliWISE.

Chatbot odciąża pracowników, wspierając konsultacje z klientami. Oprogramowanie już na podstawowej wersji może odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania klientów e-sklepów takie jak m.in. proces reklamacji, polityka zwrotów, sposoby płatności, dostępne promocje, wskaże klientowi, gdzie znajdzie swoją fakturę, czy poinformuje o nowych zasadach pracy sklepu stacjonarnego w czasie pandemii. Co ważne, Chatbot jest również w stanie określić status wysyłki, poprzez integrację z większością platform CRM. Jak wynika z badań niezależnych podmiotów, chatboty mogą zmniejszyć ruch na infolinii nawet o 30%.

ZOBACZ TAKŻE: InteliWISE interesuje się dostawcami AI dla biznesu

Odpowiadając na potrzeby rynku, pomagamy nie tylko pracodawcom, ale również klientom. Chatbot upraszcza proces e-commerce, umożliwiając sprawne zarządzanie dużą ilością zapytań jednocześnie. Bardzo ważna jest również dostępność konsultantów w czasach pandemii – Chatbot jest bezkonkurencyjny, ponieważ jest gotów do działania 24/7. Dla przedsiębiorców potrzebujących rozwiązań skrojonych na miarę, posiadamy płatne wersje, które dostosują Wirtualnego Asystenta do indywidualnych potrzeb i pozwolą wyróżnić się na tle innych sklepów” – kończy prezes InteliWISE.

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments