Play jako pierwszy operator sieci komórkowej w Polsce udostępnia testowo swoim klientom możliwość zarezerwowania wizyty online w salonie za pomocą Booksy. Użytkownicy aplikacji mogą umówić się na spotkanie m.in. w sprawie przeniesienia numeru z innej sieci, przedłużenia umowy oraz zakupu nowej usługi w 31 salonach zlokalizowanych w największych miastach w kraju.
Od 2 listopada spotkanie w jednym z 31 salonów Play klienci operatora mogą zarezerwować za pomocą aplikacji Booksy. Współpracą objęte zostały salony w takich miastach jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań czy Gdańsk. Wśród dostępnych do wyboru tematów wizyt znajdują się m.in. przeniesienie numeru z innej sieci, przedłużenie umowy oraz zakup nowej usługi. Pierwszy, testowy etap współpracy Play i Booksy został przewidziany na 3 miesiące.
Trwająca pandemia wymaga od nas zachowania maksimum bezpieczeństwa, stąd zarówno klienci, jak i salony, chcą unikać kolejek i długiego czasu oczekiwania w zamkniętym pomieszczeniu. Rezerwacje online doskonale odpowiadają na tę potrzebę, gwarantując sprawną obsługę, oszczędność czasu oraz większe poczucie bezpieczeństwa. Play udostępnia klientom wygodny i łatwo dostępny kanał umawiania spotkań w swoich salonach, a aplikacja Booksy otwiera się na zupełnie nową kategorię usług.
„Play to pierwsza firma z branży telekomunikacyjnej, która umożliwia rezerwację wizyt za pośrednictwem Booksy, usprawniając proces obsługi klienta. Cieszymy się, że tak ważna współpraca rozpoczyna się dokładnie w momencie, kiedy jest ona szczególnie potrzebna. Jesteśmy podekscytowani, że kolejna branża obdarzyła nas swoim zaufaniem i że łącząc siły możemy zapewniać klientom komfort, poczucie bezpieczeństwa i oszczędność czasu” – mówi Łukasz Szymak, Country Manager Booksy Polska.
Telekomunikacja to kolejna po sektorze finansów branża, która w trosce o bezpieczeństwo klientów otwiera się na nowe rozwiązania i rezerwację spotkań online. Pandemia Covid-19 przyspiesza bowiem trend przenoszenia wielu codziennych spraw do świata online i skłania usługodawców do wdrażania rozwiązań rozładowujących duże natężenie ruchu w punktach stacjonarnych.