Firma Sharp, jeden z wiodących producentów technologii na świecie, zmienia nazwę swoich europejskich organizacji na Sharp Consumer Electronics. W ramach globalnej strategii firma Sharp dąży do osiągnięcia jednolitej, ogólnoświatowej tożsamości marki.
Przejmując pod koniec ubiegłego roku spółkę zależną Skytec UMC, Sharp utorował drogę do powrotu marki na rynek europejski. Dzięki zmianie nazwy organizacji krajowych na Sharp Consumer Electronics, firma Sharp nadal zyskuje na znaczeniu jako globalna marka również w Europie. Tym samym, UMC Poland Sp. z o.o. staje się firmą Sharp Consumer Electronics Sp z o.o. Skytec UMC zniknie z całej komunikacji korporacyjnej, a wszystkie platformy, materiały komunikacyjne i sprzedażowe zostaną dostosowane do nowej tożsamości i nazwy marki.
„Naszym celem jest być postrzeganym na rynku europejskim jako wiodąca marka technologiczna na świecie. Z tego powodu ważnym krokiem było zjednoczenie naszych krajowych organizacji pod nazwą Sharp Consumer Electronics. Dzięki temu nazwa nie różni się już od naszej siedziby głównej w Japonii i innych krajów znajdujących się poza Europą” – wyjaśnia Peter Smatrala, dyrektor generalny Sharp Consumer Electronics Europe.
ZOBACZ TAKŻE: Soundbary Sharp docenione przez media branżowe
Reorganizacja i unifikacja powinny uprościć procesy wewnętrzne, zoptymalizować struktury i doprowadzić do większej synergii. Wysiłki te wpłyną również na ogólną strategię rozwoju firmy Sharp, ekspansję ekosystemu 8K+5G oraz AIoT. Łącząc doświadczenie i mocne strony spółki macierzystej Foxconn i innych partnerów, firma Sharp dąży do zaoferowania nie tylko wysokiej jakości produktów i technologii, ale także zintegrowanych rozwiązań, które znacznie poprawią życie jej klientów i uczynią je bardziej inteligentnym.
Firma Sharp kontynuuje również ekspansję działu Smart Appliance Solutions (SAS) w Europie, znanej wcześniej jako Small Domestic Appliances, koncentrując się na większej liczbie produktów w segmencie małych urządzeń kuchennych. Planowane są również inne nowe obszary działalności i kategorie produktów.