GOG.COM, należąca do Grupy CD PROJEKT cyfrowa platforma dystrybucji gier, rozpoczęła internetową kampanię reklamową gry Cyberpunk 2077. W ramach stałej współpracy z GOG realizuje ją agencja Bluerank.
„Ten rok jest dla nas szczególny, bo tradycyjnie gorący w branży cyfrowej okres przedświąteczny zbiegnie się w czasie z wyczekiwaną na całym świecie premierą gry Cyberpunk 2077. W tak wymagającym okresie zależy nam na współpracy z zaufanym partnerem, żeby osiągnąć jak najwyższą efektywność działań promocyjnych” – powiedział Piotr Sobczyk, Digital Marketing Director, GOG.
„Zaproponowana strategia przygotowana została w modelu SEE THINK DO CARE, w którym działamy. Pozwala on na uwzględnienie wszystkich punktów styku użytkownika z marką na jego Customer Journey. Uwzględniliśmy także nasze doświadczenia w realizacji dotychczasowych kampanii zagranicznych dla GOG oraz potencjał każdego z rynków”
– powiedział Zbigniew Nowicki Co-Managing Director Bluerank.