epoint

Hiszpańska marka CUPRA udostępniła w Polsce Wirtualny Salon – przestrzeń online łączącą showroom z platformą eksperckich spotkań i indywidualnych wideorozmów z klientami. Platforma jest dostępna na stronie internetowej cupraofficial.pl. Na pierwszy kwartał 2021 roku marka zapowiada także otwarcie stacjonarnego, butikowego salonu w Warszawie.

Innowacyjna platforma hiszpańskiej marki rozpoczęła działalność z początkiem grudnia bieżącego roku. Tym samym CUPRA, obecna na rynku polskim od 2018 roku, rozszerza o sferę wirtualną możliwość interakcji polskich klientów z marką. Dotychczas sportowe modele marki można było poznać w dedykowanych przestrzeniach, CUPRA Corners, obecnych w wybranych salonach dealerskich w całej Polsce.  

Inauguracja Wirtualnego Salonu CUPRY w Polsce jest odpowiedzią na rosnącą popularność marki na tym rynku i potwierdzeniem jej otwarcia na innowacyjne rozwiązania” – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager CUPRA Polska.

„Dzięki platformie mamy możliwość przybliżenia wszystkich wyjątkowych modeli, jak przykładowo świetnie przyjmowany Formentor, z zachowaniem wysokiego poziomu komfortu i bezpieczeństwa we wciąż niepewnych realiach pandemii” – dodaje. 

Bliskie spotkanie ze sportowym CUV-em

Platforma zapewnia możliwość poznania między innymi pierwszego w pełni autorskiego modelu marki CUPRA, Formentora. Podczas ogólnodostępnych e-spotkań na żywo przybliżane są dane techniczne, design oraz osiągi auta, które zdobyło nagrodę Automotive Brand Contest 2019. Uczestnicy za pomocą chatu mają zapewnioną możliwość zadawania pytań ekspertom. Lista terminów i tematów spotkań została opublikowana na oficjalnej stronie marki.

Spotkania dostosowane do potrzeb

 Platforma Wirtualnego Salonu zapewnia także możliwość indywidualnych transmisji audio-wideo bez konieczności logowania czy rejestracji. Podczas takiego połączenia odwiedzający będzie mógł skontaktować się online przez czat lub połączenie audiowideo z ekspertem, który przedstawi szczegóły prezentowanych modeli. Wśród prezentowanych modeli oprócz Formentora pojawią się CUPRA Ateca oraz CUPRA Leon.

Salon CUPRA w Polsce

Na 2021 roku hiszpański producent planuje intensywny rozwój marki w Polsce i uruchomienie ekskluzywnego salonu stacjonarnego CUPRA. Butikowy koncept, pozwalający na najpełniejszą interakcję z marką, ma powstać w Warszawie. Planowane otwarcie polskiego salonu CUPRY nastąpi w pierwszym kwartale 2021 roku.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments