Według metryk Brand24 rozpoznawalność marki Cyberpunk 2077 jest aktualnie wyższa niż 91% marek na świecie, poinformował prezes Brand24 Michał Sadowski.
„Rozmach! Zasięg dyskusji o Cyberpunk 20177 za ostatnie 30 dni przekroczył 1.1 miliarda Internautów! To poziom normalnie zarezerwowany wyłącznie dla dużych wydarzeń, jak misje załogowe SpaceX, czy premiery nowych produkcji Star Wars. Genialny wynik! Według metryk Brand24 rozpoznawalność tej marki jest aktualnie wyższa niż 91% marek na świecie!” – napisał Sadowski na linkedin.
Jutro odbędzie się oficjalna premiera gry studia CD Projekt Red. Wielkie poruszenie związane z tytułem trwa od dłuższego czasu, ale ostatnie kilka dni to ogromny wzrost zainteresowania po publikacji recenzji. Gra jest oceniana bardzo pozytywnie, zwraca się uwagę na wielkie, fascynująco rozbudowane dystopijne uniwersum. Z drugiej strony wersje na których grali recenzenci miały sporo glitchy.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
„Wierzymy, że błędy w Cyberpunk 2077 będą niezauważalne”
Popularność Cyberpunk 2077 potwierdzają też dane z innych źródeł. Według danych portalu TwitchTracker, na kilkanaście godzin przed premierą transmisje z gry na żywo oglądało momentami ponad 930 tys. osób na 708 kanałach.