Alior Bank wprowadza usługę Autostrady umożliwiającą korzystanie z Autopay – systemu automatycznych opłat za przejazdy autostradami. Klienci banku mogą płacić za przejazdy bezpośrednio ze swojego konta bankowego. Rozwiązanie dostępne jest w aplikacji mobilnej banku – Alior Mobile.
„W Alior Banku mamy świadomość, że klienci oczekują dziś czegoś więcej niż tylko produktów i usług potrzebnych do zarządzania finansami. Poszukują narzędzi i rozwiązań, które ułatwią im codzienne życie, a także zaoszczędzą ich czas. Dlatego z myślą o zmieniających się oczekiwaniach naszych klientów, chcemy budować ich pozytywne doświadczenia poprzez rozwijanie nowych funkcji i usług pozafinansowych, które będą dla nich wsparciem na co dzień, w różnych sytuacjach” – mówi Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca pionem sprzedaży segmentu klienta indywidualnego w Alior Banku.
„Liczymy, że wdrożona właśnie usługa Autopay będzie jedną z odpowiedzi na te oczekiwania, a klienci naszego banku docenią wygodę i bezpieczeństwo, jakie ona zapewnia” – dodaje Katarzyna Dziwulska.
ZOBACZ TAKŻE: Alior Bank rozszerza możliwość usług rat mobilnych
Aby skorzystać z usługi Autopay w Alior Banku, należy ją aktywować w zakładce Autostrady w aplikacji mobilnej, a następnie dodać dane pojazdu oraz wskazać konto, z którego ma być pobierana opłata. Aplikacja umożliwia bieżący podgląd historii wszystkich przejazdów i faktur.
– mówi Miłosz Kurzawski, członek zarządu Autopay.
Automatyczny system płatności Autopay działa od lata 2019 roku na wszystkich bramkach poboru opłat AmberOne Autostrady A1 pomiędzy Toruniem a Gdańskiem oraz na A4 na odcinku Katowice-Kraków. Dzięki Autopay kierowca nie czeka w kolejce przed bramkami – zwalnia lub zatrzymuje się na chwilę, aby system odczytał numer tablicy rejestracyjnej. Po rozpoznaniu pojazdu podnosi się szlaban. W trakcie przejazdu przez bramkę nie trzeba niczego potwierdzać w telefonie. Opłata za przejazd jest pobierana automatycznie z konta po wyjeździe z autostrady.