CD Projekt ocenia, że zaadresuje absolutną większość problemów zgłaszanych przez graczy, poinformował prezes Adam Kiciński. Zaznacza, że ich problemy z grą wynikają z różnorodności konfiguracji PC.
„Zaadresujemy absolutną większość problemów. Trzeba po prostu wykonać ileś zadań aby w absolutnej większości gra działała bez przeszkód. Gra jest finalnym produktem i gracze są bardzo zadowoleni. Mówimy o dwóch rzeczach – błędów w samej jest grze mało, ale trzeba rozwiązać problemy na styku software i hardware, co wynika z ogromnej różnorodności w konfiguracjach PC” – powiedział Kiciński podczas videokonferencji.
Komentując ocenę 71 na Steam prezes CD Projekt zaznaczył, że to pierwsze oceny.

„Po pierwszej analizie wniosek jest taki, że na pewnych konfiguracjach PC są problemy wynikające chociażby z nieaktualnych sterowników. Przy tak ogromnej masie graczy naturalne, że niektórzy są wkurzeni przez konfigurację i ocenili negatywnie. Poczekajmy jakiś czas na rozwój sytuacji i będzie lepiej widoczne jak gracze oceniają. Cały czas pracujemy nad przygotowaniem hotfix i będziemy wypuszczać by zminimalizować efekty różnych konfiguracji” – wskazał Kiciński.

CD Projekt może przed świętami podać kolejne dane sprzedażowe Cyberpunk 2077, poinformował prezes Adam Kiciński.
„Dane dla Wiedźmina 3 podaliśmy po dwóch tygodniach od premiery. Tu sądzę, że powinno być wcześniej. Będziemy się starali, żeby podać dane przed świętami” – powiedział Kiciński podczas videokonferencji.
Dodał, że nadal trwa praca nad „Cyberpunk 2077″ i łatkami do tytułu. Następnie zespół uda się na zasłużony odpoczynek.
„Rozważamy pewne usprawnienia organizacyjne. Oczywiście będziemy realizować kolejne projekty, nie mogę teraz mówić co będzie dalej” – stwierdził prezes.

CD Projekt ocenia, że wynik preorderów na dzień premiery znacznie przekracza najbardziej ambitne plany, poinformował prezes Adam Kiciński. Zarząd wierzy, że dalsza sprzedaż będzie równie dobra jak dotychczas.
„Cyberpunk 2077 dostał bardzo dobre recenzje, 91 na metacritic to bardzo dobry wynik. Cieszy, że doceniono naszą twórczość. Do premiery mamy ponad 8 mln preorder, z czego 74% cyfrowe. To niesamowite osiągniecie, nie było w naszych najbardziej ambitnych planach i przekracza marzenia” – powiedział Kiciński podczas videokonferencji.
Przypomniał, że na moment premiery Wiedźmin 3 sprzedał się w 1,5 mln preorderów.

„59% zamówień Cyberpunk 2077 stanowił PC, co może się zmieniać w czasie na korzyść konsol. To naturalne. 80% tantiem ze Steam już trafia do spółki i oczywiście 100% na GOG. Jesteśmy bardzo zadowoleni z preorderów na GOG, są o rząd wielkości większe niż proporcja GOG do Steam. Dla GOG to było największe wydarzenie w historii, dzięki której w naszej ocenie stał się 2. największym kanałem dystrybucji na PC na świecie” – ocenił wiceprezes ds. finansowych Piotr Nielubowicz.
Szacunki analityków zakładają ok. 20 mln kopii do końca roku.
„Na dzień dzisiejszy jesteśmy bardzo zadowoleni i na 31 grudnia wierzę, że będziemy nie mniej zadowoleni niż dziś” – skomentował Kiciński.
„Wierzymy, że dalsza sprzedaż równie dobra jak pierwsze okno sprzedaży” – dodał Nielubowicz.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: