Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.
Dzięki Cloud SBC od Colt, przedsiębiorstwa mogą korzystać z szerokiego zasięgu Colt w zakresie transmisji głosu i danych – zarówno w sieci, jak i poza nią – w ramach rozwiązania pakietowego. W jednej umowie połączone są wszystkie komponenty wymagane do ujednolicenia komunikacji. Rozwiązanie jest w pełni oparte na chmurze i zapewnia większą elastyczność zarówno dla dużych, jak i małych przedsiębiorstw. Wdrożenie i udostępnienie usługi trwa mniej niż tydzień, radykalnie skracając czas dostawy. Colt oferuje również płatność w miarę użytkowania, co ułatwia małym i średnim przedsiębiorstwom przeprowadzenie transformacji cyfrowej.
Colt Cloud SBC to duży krok naprzód w przyspieszaniu i upraszczaniu wdrażania połączeń PSTN w usłudze Teams, bez konieczności instalowania jakiegokolwiek sprzętu lokalnie lub w centrum danych, umoźliwiając skorzystanie z Direct Routing dla Teams w ciągu kilku dni.
„Miniony rok pokazał wartość szybkiego i bezproblemowego dostarczania usług głosowych i sieciowych. Gdy świat dramatycznie się zmienił, zauważyliśmy rosnące zapotrzebowanie na usługi głosowe, które miały kluczowe znaczenie dla przedsiębiorstw zmuszonych przestawić swoją działalność na pracę zdalną niemal z dnia na dzień. Nasi klienci odnieśli korzyści, współpracując z jednym dostawcą, który był w stanie dostarczyć kompletne rozwiązanie do inteligentnej komunikacji, udostępniając narzędzia do współpracy, niezbędne w cyfrowym miejscu pracy” – powiedziała Keri Gilder, dyrektor generalna Colt.
„Inwestycja Colt w ofertę inteligentnej komunikacji będzie generować zysk, ponieważ coraz więcej przedsiębiorstw przechodzi na Microsoft Teams jako podstawową platformę współpracy i komunikacji” – podkreśliła.
Podstawą rozwiązań głosowych i sieciowych firmy Colt jest sieć Colt IQ, w której skład wchodzi ponad 29 000 budynków z własną infrastrukturą sieciową i 900 centrów danych na całym świecie.
„Cieszymy się, że możemy współpracować z Colt, który ciągle ulepsza ofertę telefoniczną dla Microsoft Teams, przyspieszając przyjęcie przez klientów Direct Routing for Teams” – skomentował współpracę Giovanni Mezgec, dyrektor generalny Microsoft 365 Marketing w Microsoft Corp.
„Jesteśmy zachwyceni, że możemy kontynuować naszą współpracę z Colt, aby pomóc uprościć i przyspieszyć przejście klientów do Microsoft Teams z pomocą Direct Routing. AudioCodes Cloud Edition SBC zapewni Coltowi elastyczność i skalowalność, potrzebne do zapewnienia prawdziwie ujednoliconej komunikacji i współpracy” – powiedział Andy Elliot, wiceprezes ds. Marketingu na region EMEA w AudioCodes.
Nowa usługa, stworzona we współpracy z AudioCodes – wiodącym dostawcą zaawansowanych usług głosowych – jest rozszerzeniem oferty Colt Intelligent Communications wprowadzonej w 2019 roku. Możliwości platformy Microsoft 365 i Teams w połączeniu z sieciami głosowymi i sieciami danych Colt, zapewnia kompleksową wydajność, bezpieczeństwo i niezawodność, konstytuując jednolitą i unikatową usługę IT.