epoint

Huawei zaprzeczył doniesieniom medialnym o planie sprzedaży flagowych marek smartfonów, podał koncern.

W odniesieniu do publikacji Reuters z 25 stycznia 2021, dotyczącej rzekomych planów sprzedaży przez Huawei flagowych marek smartfonów, […] oficjalne oświadczenie firmy: Plotki, jakoby Huawei planował sprzedaż swoich flagowych marek smartfonów, są całkowicie bezpodstawne. Huawei nie ma takich planów i nie ma żadnych podstaw dla takich plotek. Pozostajemy w pełni zaangażowani w naszą działalność w zakresie produkcji smartfonów i nadal będziemy dostarczać wiodące produkty i rozwiązania dla konsumentów na całym świecie” – podano w komunikacie.

Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 mld ludzi. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group – odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Autorski sklep z aplikacjami – Huawei AppGallery – oferuje dostęp do ponad 96 tys. aplikacji. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 490 mln aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments