Przedstawiając na pierwszych cyfrowych targach CES 2021 prezentację pt. Life is ON – Make Yourself at Home („Życie trwa – poczuj się jak w domu”), firma LG Electronics dzieli się wizją wygodniejszego stylu życia, z większym wykorzystaniem łączności z siecią.
Podczas konferencji prasowej, transmitowanej przez LG na własnej witrynie internetowej poświęconej targom CES 2021 oraz na swym ogólnoświatowym kanale w serwisie YouTube, firma ukazała nowe znaczenie słowa „dom”. Przedstawiła zaawansowane produkty i usługi opracowane po to, by codzienne życie konsumentów uczynić wygodniejszym i przyjemniejszym. LG przygotowała ponadto wirtualne stoisko, na którym zwiedzający mogą zapoznać się z jej najnowszymi innowacjami, obejrzeć je w komfortowych warunkach – na monitorach, laptopach czy urządzeniach mobilnych.
Internetowa ekspozycja firmy LG została podzielona na cztery obszary: Life in ON TV, Virtual Experience, LG SIGNATURE in Vegas oraz Life’s Good Studio. W Life in On TV przez całą dobę są prezentowane relacje z targów CES 2021 wraz z informacjami o najnowszych produktach LG, a także interesujące programy lifestylowe. Virtual Experience pozwala na zwiedzanie interaktywnej wystawy podzielonej na cztery strefy produktowe. LG SIGNATURE in Vegas to z kolei niesamowita witryna online. Można w niej zachwycać się atrakcjami Las Vegas w połączeniu z urządzeniami LG SIGNATURE, których design jest inspirowany sztuką. Odwiedzający Life’s Good Studio mogą podziwiać efekty współpracy z dobrze zapowiadającymi się muzykami.
Gości strefy produktowej TV i AV, wchodzącej w skład Virtual Experience, wita instalacja OLED Fall, wykonana z elastycznych wyświetlaczy OLED – zachwycająca widokami oraz niezrównaną jakością obrazu. Dzięki specjalnej, interaktywnej prezentacji wykorzystującej technologie rzeczywistości rozszerzonej (XR/AR) odwiedzający mają sposobność dowiedzieć się wszystkiego o głównych zaletach matryc LG OLED. Są nimi: ostrość, szybkość i płynność wyświetlania obrazu, a także smukła konstrukcja, nazywane skrótowo „4S” (sharp, swift, smooth, slim). Ekspozycję LG na pierwszych w historii wirtualnych targach CES można zwiedzać z przewodnikiem – awatarem 3D przedstawiającym influencera technologicznego Linusa Sebastiana.
Strefa Mobile Zone przedstawia z kolei innowacje LG w dziedzinie urządzeń mobilnych, między innymi smartfon LG WING – z obrotową konstrukcją i dwoma wyświetlaczami. Interaktywna prezentacja pozwala wirtualnie wziąć go do ręki i wypróbować funkcje, takie jak: kamera z elektronicznym gimbalem czy nagrywanie jednocześnie dwoma aparatami. W ten zupełnie nowy sposób przekonamy się o wyjątkowości smartfona.