Electronic Arts ogłosiło dziś przedłużenie licencji UEFA na wiele kolejnych lat, dzięki czemu wszystko, co najlepsze w światowej klasy piłce nożnej będzie dostępne tylko w grach EA Sports. Ogłoszono również datę premiery EA SPORTS FIFA 21 na Google Stadia. Gra będzie dostępna w formie streamingu po raz pierwszy w historii marki.
Na dodatek, dzięki uruchomieniu gry FIFA Online 4 w Polsce, Rosji i Turcji, łącznie 80 milionów graczy na tych terytoriach będzie miało dostęp do gry w formie free-to-download.
Dodatek ten opiera się na ciągłym rozwoju i sukcesie serii EA SPORTS FIFA. EA SPORTS FIFA 21 była najlepiej sprzedającą się grą w Wielkiej Brytanii w 2020 roku i niezmiennie pozostaje jedną z najpopularniejszych gier na całym świecie. Seria EA SPORTS FIFA sprzedała się już w ponad 325 milionach egzemplarzy od początku serii. Dodatkowo, zaangażowanie graczy w EA SPORTS FIFA 21 przewyższa to z poprzednich odsłon w ich cyklach produktowych, co pokazuje, że zainteresowanie fanów nieustannie rośnie.
„Naszą wizją jest stworzenie najbardziej autentycznego, przyjemnego i towarzyskiego doświadczenia piłki nożnej poprzez udostępnienie naszych gier na większej liczbie urządzeń, w większej liczbie krajów i wśród większej rzeszy fanów na całym świecie”
– powiedział DJ Jackson, wiceprezes EA SPORTS Brand.
„EA SPORTS nieustannie przekształca sposób, w jaki fani konsumują sport, zmieniając piłkę nożną z pasywnego i zaplanowanego zawczasu doświadczenia w interaktywne, dostępne w każdej chwili przeżycie. Jest to gra całego świata, a w EA SPORTS robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jeszcze bardziej połączyć graczy, sportowców, kluby i ligi, aby rozwijać miłość do piłki nożnej w każdym zakątku na Ziemi” – dodał DJ Jackson.
UEFA i EA SPORTS to dwie największe marki globalnej piłki nożnej, synonimy innowacji, rywalizacji i zaangażowania w rozwój światowej gry. Do tej pory rozegrano ponad trzy miliardy minut w rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA w grach EA SPORTS FIFA na konsolach i komputerach osobistych, a trofeum Ligi Mistrzów UEFA zostało podniesione w tryumfie 40 milionów razy. Nowe rozszerzenie licencji daje EA SPORTS FIFA wyłączne prawa do rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA, a także Ligi Europy UEFA i Superpucharu UEFA na kolejne trzy lata. Partnerstwo ma również pomóc w rozwoju eChampions League, niezwykle istotnego turnieju w ramach rozgrywek programu EA SPORTS FIFA Global Series. EA SPORTS FIFA ma jeden z najszybciej rozwijających się programów e-sportowych na świecie i daje najlepszym zawodnikom możliwość gry w klubach światowej sławy w eChampions League.
ZOBACZ TAKŻE: Nowa kolekcja Paris Saint-Germain dostępna w FIFA 21
Aby utrzymać nieprzerwany rozwój fandomu EA SPORTS FIFA, zapewnienie graczom większych możliwości gry jest kwestią nadrzędną. FIFA Online 4 dostępna na komputerach w formacie free-to-download, szeroko rozpowszechniona już w Azji, zagości wkrótce po raz pierwszy w Polsce, Rosji, Turcji i innych krajach, co pozwoli dotrzeć do kolejnych dziesiątek milionów zagorzałych fanów piłki nożnej. Zbliżająca się premiera EA SPORTS FIFA 21 na Google Stadia, platformie umożliwiającej graczom natychmiastową grę w ulubione gry wideo na ekranach, które już posiadają, oznacza, że gra będzie dostępna po raz pierwszy na platformie streamingowej.
W związku z tym, że gry mobilne stale zyskują na popularności, EA SPORTS pracuje nad sześcioma grami piłkarskimi, od autentycznych symulacji po unikalne gry zręcznościowe, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Więcej szczegółów na temat tych różnorodnych mobilnych gier w tematyce piłkarskiej zostanie ogłoszonych w późniejszym terminie.
EA SPORTS dociera do graczy na całym świecie. W zeszłym roku wprowadziło sześć nowych gier na konsole i komputery, a także ofertę usług na żywo na komputerach osobistych i urządzeniach mobilnych. Marki EA SPORTS dostarczyły sportową rozgrywkę fanom na całym świecie, oferując szereg autentycznych, głębokich przeżyć, które zbliżyły graczy do sportów, drużyn i lig, które kochają.